Το Lada Niva είναι ένα πολύ προσιτό τετρακίνητο αυτοκίνητο για όποιον θέλει να κινείται εκτός δρόμου χωρίς να σκέφτεται αν το όχημά του θα αντέξει τα «βασανιστήρια». Το ρωσικό SUV είναι γνωστό για τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητές του, και τώρα καλείται να δείξει τι μπορεί να κάνει απέναντι στο Audi S6 Quattro.

Το σύστημα τετρακίνησης της γερμανικής εταιρείας είναι γνωστό, αλλά μπορεί να κερδίσει το Niva. Τα δύο οχήματα συνδέονται με έναν ιμάντα, προκειμένου να επιδοθούν στο γνωστό «Tug of War». Τα δυο τους πατούν στο χιόνι, προκειμένου να φανεί καλύτερα ποιο είναι καλύτερο σε δύσκολες συνθήκες με μειωμένη πρόσφυση.

  • δηλαδη απο σημερα ολοι οι κυνηγοι θα σκανε μυτη στο βουνο με quattro ??? :-P

  • Grekko

    Ένα κάστρο έπεσε!
    🤧🤧🤧🤧🤧

  • DarkV12Tdi

    o Βλαδιμήρος είδε το Video και…θα αρχίσει έναν έναν :P http://static4.businessinsider.com/image/5315ede0ecad04896d6f6139/putin%20takedown.gif

  • hellboy

    και εδω βλεπουμε πως οι γκρουπατοι κλεβουν χωρις να μπορουν να παιξουν στα ισια…….. ρε φιλε βγαλε τις κουβερτουλες απο το αουδι.. και δοκιμασε παλι να δεις ποσα χλμ θα σε σερνει το νιβα….
    και ενοητε βιντεο απο λατρη του αουιδι που γραφει αουδι παουερ.. ναι οκ. ποιο στημενο δεν γινετε..
    μουσαντο tug war ……… ψευδος..

    • κουβερτα ? μηπως ειναι κολλημενο χιονι στη ζαντα ?????

    • hellboy

      χμ… Μηπως θες να μην ειναι και να ειναι χιονι?
      1 σκεψου οτι ειναι σε χωραφι μεσα.. που εχει στρωθει το χιονι.. αρα εχει ανωμαλιες το εδαφος..
      2 σκεψου ποσο ανετα κολλα κατω.. σε αντιθεση με τα γυμνα ελαστικα του νιβα.
      σε καλυψα..
      μια ιδεα πως διχνει.. στο περιπου γιατι δεν ξερουμε τι μπραντ εχει παρει ο τυπος..και σου ποσταρω οεμ
      https://b.scdn.gr/images/sku_main_images/008397/8397724/20160219165343_oem_no_76.jpeg

    • στη θεωρια μπορει να εχεις και δικιο…..στην πραξη δεν μου λες κατι για να με πεισεις !!

      απο την αλλη εστω και οτι ισχυει η θεωρια σου……μηπως η χιονοκουβερτα θα επρεπε να μπει για να εξιζωσει το δρομισιο λαστιχο με ενα off road ????

  • insider greece

    Audi S6 Quattro weight 1,895 to 1,960 kg VS Lada Niva 1150Kg.
    Αυτο και μονο φτανει, αλλα για να το παμε και παραπερα το Lada με την μηχανικη αναστολη διαφορισμου μπορει να ειναι σε αυτη την κατασταση μεχρι να τελειωσει η βενζινη του ενω στο quattro ειναι θεμα χρονου να “τηγανιστει” το Haldex κατι που μαλλον και οι 2 πλευρες ηξεραν και δεν επεμειναν σε περεταιρω διαμαχη… :):):):)

    • Hexagon

      S6 Quattro Haldex? Αδερφέ torsen είναι αυτό με μεσαίο διαφορικό

      The Torsen type “C” (T3)[edit]
      The Torsen T3 centre differential combines a planetary gear set with a Torsen differential in a compact package developed for centre differential installations. Unlike the T2 Torsen where the torque split is a nominal 50:50, in the T3 Torsen the torque split, due to the use of the planetary gear set, is an actual asymmetric 40:60 front-rear torque split (i.e., when grip is equal on both front and rear axles, 40% of torque is sent to the front axle, and 60% to the rear). As with the T1 Torsen, torque will be distributed dynamically depending on tractive conditions, but with an actual (rather than nominal) static bias. The T3 allows handling characteristics and vehicle dynamics more akin to rear-wheel drive cars. This asymmetric Torsen was first introduced in the highly acclaimed 2006-model (B7) Audi RS4. The Type 3 torsen was used in the Audi S4 and RS4 B7 manual transmissions from 2006 to 2008, as well as the S6, S8, and Q7 models from 2007.

  • insider greece

    Ευχαριστω πολυ για την διόρθωση, παρολα αυτα και το συγκεκριμένο κεντρικό λειτουργει με υλικά τριβής, σε σχέση με το υποτυπωδες του Lada , συνηθως αυτα τα friction plates σε αυτες τις μεταδόσεις δεν αρέσκονται σε κακουχίες, ειναι απλα εκπληκτικά για τον σκοπό που φτιάχτηκαν !!!

  • Bon Viveur

    Οσα ψεύτικα-αστεία βιντεάκια και να φτιαχτούν, ο μόνος αντίπαλος του Niva είναι το Wrangler. Όλα τα άλλα τα έχει για πρωινό. Νόμος.

  • Dentdim

    Και τι ακριβώς κατάφεραν με αυτο το βιντεακι?Απιστευτες συγκρίσεις τελειως διαφορετικών αυτοκινητων.Το audi με το εξαιρετικά μεγαλύτερο βαρος του και την πολυ μεγαλύτερη ισχύ του ειναι απολύτως λογικο βάση φυσικής να κερδίσει .Στο πρωτο εμποδιο σε πραγματικες offroad ομως συνθήκες,τα audi θα αφησει προφυλακτήρα ,το niva με 40/35/40 γωνιες θα ψαχνει τον επόμενο αντίπαλο…

  • shaoqing14

    Ημαρτον τι αλλο θα δουμε απο τους βαγκιτες,συγκρινουν μια σαβουρα πολυτελειας με το lada niva που εδω και τοσες δεκαετιες εχει αποδειξει σε σκληρες συνθηκες την αξια του.Σε ρεαλιστικες συνθηκες σε σκληρο περιβαλλον το ποιο πιθανον το πληρωμα του αουντι μαζι με το αουντι θα τους αναζητουν στα αζητητα της νικολουλη.

  • anagnwsths

    Φίμες λένε πως το Αουντι πήγε για αλλαγή όλου του πίσω διαφορικού, εγκέφαλο καμπίνας-άνεσης, εγκέφαλο για την ηλιοροφή (και ας μην έχει ηλιοροφή), εγκέφαλο για το ESP/ASR , πίσω φανάρια, αλλαγή ημιαξόνια, αλλαγή βαλβίδας στα λάστιχα, αλλαγή καδένας εκκεντροφόρου, φλάτζα κεφαλής , αντλία νερού, αντλία υψηλής, μπεκ , αισθητήρα λάμδα, αισθητήρα σκόνης κτλ .Βέβαια έμειναν μερικά λαμπάκια αναμμένα με την αντιπροσωπεία να ρωτά στα κεντρικά για το πρόβλημα.
    Ο ιδιοκτήτης του κλήθηκε να πληρώσει 125.000 ευρώ , τελικά το έβαλε φωτιά μπροστά στην αντιπροσωπεία και πήρε Lada .

    • Gmph fast

      Ξέχασες τον εγκέφαλο για το λαμπάκι του check engine
      αχαχαχαχαχα