Μέχρι σήμερα έχουν ανακοινωθεί περίπου 500 παραγγελίες από διάφορες εταιρίες για το ηλεκτρικό φορτηγό της Tesla, χωρίς φυσικά να έχουν γίνει γνωστές όλες. Υπάρχουν, όμως, και εταιρίες, όπως η Daseke Inc., η οποία -μέσω τους αντιπροέδρου της- θεωρούν ότι η αυτονομία δεν είναι αρκετή.

Η αμερικάνικη εταιρία αναφέρει ότι το Semi θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αυτονομίας, η πρώτη με 300 μίλια (480 χλμ.) με κόστος που αναμένεται από 150.000 δολάρια, ενώ η έκδοση με τα 500 μίλια αυτονομία (800 χλμ.) αναμένεται να ξεκινά από τα 180.000 δολάρια.

Η Daseke θεωρεί ότι χωρίς το νέο δίκτυο ταχυφορτιστών, το DC Μegacharger, η αυτονομία του φορτηγού είναι μη πρακτική και μη λειτουργική.

Η Tesla αναφέρει ότι οι Μegacharger θα μπορούν να φορτίσουν τις μπαταρίες στο 80% (643 χλμ) μέσα σε μόλις 30 λεπτά, με τους φορτιστές να είναι εγκατεστημένοι σε στάσεις φορτηγών και σε άλλες τοποθεσίες, έτσι ώστε τα φορτηγά να μπορούν να φορτίσουν τις μπαταρίες τους ακόμη και σε πολύ μεγάλα ταξίδια.

  • Γιώργος Εμπέρ

    800 χιλιομετρα με μια φορτιση και 650 χλμ μεσα σε 30′ γενικα δεν το λες ασχημα αλλα για αμαξι! Εδω μιλαμε για ολοκληρο φορτηγο! Ασε που ειναι και το αλλο. Και φορτηγατζης να εισαι αν εχεις αποφασισει να καταθεσεις 200.000 ευρω σε Tesla θα πας να παρεις το roadster οταν κυκλοφορισει αντι για φορτηγο! Αν και το φορτηγο για φορτηγο ειναι μουρατο!