Με τη νέα σεζόν του Top Gear να έρχεται σύντομα στις οθόνες μας, κατά την διάρκεια γυρισμάτων ενός εκ των επεισοδίων ο Chris Harris, έχοντας στο διπλανό κάθισμα τον Eddie Jordan, οδηγούσε την περασμένη Δευτέρα τη νέα Alpine A110, σε ένα κλειστό στην κυκλοφορία κομμάτι της ειδικής διαδρομής No.17 (Col de Braus) του Ράλι Monte Carlo.


Σύμφωνα με τον Harris, ξαφνικά άναψε το λαμπάκι του κινητήρα, και σε μόλις 4 λεπτά το αυτοκίνητο τυλίχτηκε στις φλόγες, με τον ίδιο να δηλώνει:

Συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να βγω έξω από το αυτοκίνητο όταν άνοιξα την πόρτα και είδα τις φλόγες να φτάνουν ως το χέρι μου. Δυστυχώς, το αυτοκίνητο καταστράφηκε. Πάντα λυπάμαι όταν βλέπω ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο να καταστρέφεται.

ενώ ο -πάντα- εκκεντρικός Jordan τόνισε:

Κάνοντας την ειδική αυτή ήταν ένα όνειρό μου που έγινε πραγματικότητα. Το αυτοκίνητο ήταν εκπληκτικό, τόσο ελαφρύ. Κυριολεκτικά χόρευε στο βουνό και ο Chris το οδηγούσε καταπληκτικά. Κρίμα που δεν ολοκληρώσαμε τη δοκιμή. Αλλά αυτά συμβαίνουν.

Τέλος, θέση πήρε και η Alpine, με εκπρόσωπο της να αναφέρει τα εξής:

Η Alpine ερευνά τις αιτίες αυτού του συμβάντος. Προληπτικά έχουμε παγώσει προσωρινά όλες τις δραστηριότητες που αφορούν στην οδήγηση αυτοκίνητων προ-παραγωγής. Αναμένουμε τη λεπτομερή διάγνωση των αιτίων και τη λήψη όλων των απαραίτητων προληπτικών μέτρων.

Ευτυχώς, και οι δύο Βρετανοί είναι καλά στην υγεία τους. Θα δούμε λες τα πλάνα στη νέα σεζόν;

  • καποιοι φτανουν να το συγκρινουν με την cayman … οι καημενοι δεν ξερουν τι τους γινεται …

  • Evan_T

    Συμβαίνουν αυτά αλλά αν είχε συμβεί στη 4c θα είχε ξεκινήσει πόλεμος εδω μέσα..

  • bulgary

    Αν είχε γίνει με καμιά 4c αυτό,θα είχε 100+ σχόλια κραξίματος ήδη το άρθρο!Αλλά τώρα ας συγκρίνουμε την Alpine με καμιά Cayman….

  • Γιώργος Εμπέρ

    Αυτα συμβαινουν. Τα αμαξια σημερα, εχουν πολλα ηλεκτρονικα, ειναι πολυπλοκα και παντα υπαρχει το περιθωριο ανθρωπινου λαθους η αστοχιας. Μια διαρροη καυσιμου, ενα βραχυκυκλωμα, ακομα και ενα ποντικι που σου μασησε λιγο το καλωδιο απο κατω, ειναι λογος για να παρεις φωτια. Δεν εχει σημασια τι αμαξι εισαι, ουτε αν εισαι ακριβο η φτηνο. Απο Yugo zastava μεχρι LaFerrari. Οποιαδητοτε διαρροη υγρου μεσα στον χωρο του κινητηρα (καυσιμα, λαδια κλπ) ειναι λογος πυρκαγιας. Χταποδια, καταλυτες κλπ πυρωνουν στους 800+ θαθμους! Ακομα και η ηχομονωση του καπο, ειναι εξαιρετικα εφλεκτη. Γιαυτο υπαρχουν τα σερβις. Οχι μονο για να αλλαζουμε λαδια και φιλτρα αλλα και να ελεγχουμε την ευρυθμη λειτουργεια του οχηματος!

  • Christos Dimou

    Καυτό μοντέλο αλλά τόσο καυτό δεν το περίμενα. Μάλλον κάποια διαρροή. Καλύτερα στα γυρίσματα του TG πάρα στα χέρια κάποιου ανυποψιαστου οδηγού .

  • Yiannis P

    Και τι έγινε; Ποιος βλέπει Top Gear έτσι και αλλιώς;

  • mixalhs7

    Αυτά καλό είναι που συμβαίνουν πριν την κανονική παραγωγή ενός μοντέλου για να λύνονται οριστικά. Η ατυχία ήταν πως η αστοχία έγινε κατά τη διάρκεια που το μοντέλο έδινε ”εξετάσεις” σε δυνατό media και αυτό είναι εφιάλτης για το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρειας!

  • crazyfrog

    μηπως πληρωσε καμια γερμανικη εταιρια για να το καψουν και να δυσφημιστει?πως αλλιως θα το αντιμετωπισει η πορσε? :P

  • προπαραγωγής παιδιά. προ-παραγωγής. δηλαδή, πριν την παραγωγή. δηλαδή δεν είναι τελικό προϊόν, δεν πωλείται.
    οκ, ηρεμία οι μέτοχοι της πόρσε. δεν ξερνάει ραδιενέργεια, πήρε φωτιά ένα προπαραγωγής προϊόν.