Έχουν περάσει μόλις 9 χρόνια, από την στιγμή που η Porsche παρουσίασε για πρώτη φορά την πετρελαιοκίνητη έκδοση της Cayenne, για να ακολουθήσουν οι αντίστοιχες εκδόσεις των Panamera και Macan.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο η γερμανική εταιρίας είχε δηλώσει ότι μέσα στο 2018 θα αποφασίσει για την κατάργηση των diesel, και σήμερα μαθαίνουμε -από εκπρόσωπο της- ότι η γκάμα της εταιρίας δεν θα περιλαμβάνει πλέον καμία έκδοση μοντέλου με diesel κινητήρα.

Αυτό δικαιολογείται ως μια αλλαγή κουλτούρας της μάρκας, με τον επικεφαλής της μάρκας, Oliver Blume, να έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι οι diesel κινητήρες δεν είναι τόσο σημαντικό για την Porsche, καθώς μόνο το 15% των συνολικών πωλήσεων της διαθέτει έναν τέτοιο κινητήρα.

  • gv

    ναι 15% λιγο ειναι τι να σας πω..
    ειδικα αφου οπως λενε δε δινουν φραγκο και τους παιρνουν ετοιμους..
    πειτε οτι δε μπορειτε να τους κανετε πια καθαρους ή οτι δε θελετε γιατι κοστιζει και αφηστε τα σαπια..
    πιαστηκε και η μερσεντες θα πιαστουνε και αλλοι..
    το diesel πεθαινει απλα τα πραγματα..

    • mixalhs7

      Αφου δεν δινουν φραγκο και τους παίρνουν έτοιμους πως θα τους κανουν καθαρους? :-))
      Αρα ή αυτοι που τους δινουν δεν μπορουν να τους κανουν καθαρους ή τα ηλεκτρικα που θα λανσαρουν θα ειναι πιο κερδοφορα και για τους μεν και για τους δε! Για σκεψου το λιγο!! ;-))

    • gv

      δεν αντιλεγω καθολου ετσι ακριβως ειναι!
      το οποιο σημαινει οτι γενικα το γκρουπ δυσκολευεται να τους κανει πιο καθαρους δεν αναφερομαι ντε και καλα στη πορσε απλα μια που αναφερθηκαμε σε αυτη..
      λιγα τα ψωμια για τους diesel γενικως για ολες τις μαρκες..

    • mixalhs7

      Ουτε εσύ ούτε εγώ ξέρουμε αν μπορούν ή δεν μπορούν να αναπτύξουν ντιζελ κινητήρες που να πληρούν τα νεα στανταρτς.
      Μπορει να μην τους συμφερει να επενδυσουν ποσα γι αυτο το σκοπο την ιδια ωρα που επενδυουν μεγαλα ποσα για τα ηλεκτρικα υδρογονοκινητα κτλ.
      Οπως και να εχει το ντιζελ για την Πορσε ηταν μια λαθος επιλογη οχι λογο ντιζελγκέιτ αλλα γενικα!
      Τελος σε ενα πραγμα που κανεις σιγουρα λαθος ειναι πως τα παιρνουν τσαμπα. Το αντιθετο θα ελεγα!!
      ”.. Η δεύτερη κίνηση είναι να επιβληθεί στη Skoda να πληρώνει περισσότερα χρήματα για τις τεχνολογίες του VW Group που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, βλέπε πλατφόρμες, κινητήρες κτλ. Και αυτό το μέτρο θα κάνει τα μοντέλα της Skoda ακριβότερα..” https://www.autoblog.gr/2017/10/04/ta-montela-ths-skoda-einai-toso-kala-pou-h-volkswagen-einai-enoxlhmenh/

    • gv

      τζαμπα εννοουσα χωρις επενδυσεις για εξελιξη οχι να μη πληρωσουν την αξια τους..
      φυσικα και μπορουν να τους εξελιξουν απλα δεν αξιζει..
      και επειδη δεν ειμαστε μεσα στα εργαστηρια δε σημαινει οτι δε καταλαβαινουμε στο περιπου τι παιζει..
      κριση εχεις και μπορεις να καταλαβεις περιπου τι παιζεται..