Εκπρόσωπος της Mitsubishi σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως η εταιρία του δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να βγάλει στην αγορά ένα αυτοκίνητο επιδόσεων με το σήμα Evolution, αν και κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται για την ώρα στα πλάνα της.

Η Mitsubishi έχει στραφεί πλέον στα SUVs και στα crossovers και αν ποτέ θελήσει να βγάλει μια Evo έκδοση ενός μοντέλου της, τότε αυτό θα κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας.

Μάλιστα η εταιρία τον περασμένο Νοέμβριο στην έκθεση του Τόκιο παρουσίασε το e-Evolution concept, ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV που μας δείχνει το πως θα είναι το μελλοντικό Evo μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας.

Το πρωτότυπο φέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mitsubishi, την Robus & Ingenious που έχει την ανανεωμένη Dynamic Shield γρίλια, μεγάλες εισαγωγής και κεκλιμένη γραμμή οροφής. Οι πίσω πόρτες ανοίγουν ανάποδα, υπάρχουν κάμερες αντί για καθρέπτες και στο εσωτερικό του μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες.

Ο πίνακας οργάνων και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας συνυπάρχουν σε μια τεράστια οθόνη, ενώ πάνω από το φουτουριστικό τιμόνι υπάρχει μια ακόμη ψηφιακή οθόνη. Στη κεντρική κονσόλα υπάρχουν κουμπιά αφής, περιστροφικοί διακόπτες και μια ακόμη οθόνη. Το πρωτότυπο κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης, διαθέτει προηγμένη συνδεσιμότητα και υπηρεσίες cloud.

Η Mitsubishi ήταν φειδωλή σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου της, αναφέροντας μόνο πως παίρνει κίνηση από τρεις “δυναμικούς” ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος στον μπροστά άξονα και δύο στον πίσω. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του πρωτότυπου είναι οι ηλεκτρικά ελεγχόμενες δαγκάνες των φρένων που λειτουργούν καλύτερα και ανταποκρίνονται γρηγορότερα σε σχέση με τις υδραυλικές.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Δεν μας πειραζει αρκει να ειναι σενταν, τετραπορτο και τετρακινητο!

  • Scooby r22b

    Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν καταλάβει πλέον, ότι το αγοραστικό κοινό στην πλειοψηφία του, αγοράζει ότι του πλασάρουν μέσω marketing.

    Βάσει αυτής της λογικής, βλέπουμε θρυλικές ονομασίες της αυτοκίνησης (Supra, EVO κ.τ.λ.), να μπαίνουν σε οχήματα τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τους προκατόχους τους.

    Εγώ την Mitsubishi, την έμαθα και την αγάπησα, μέσα από τα EVO VI, VII, VIII, IX, είτε βλέποντάς τα σε αναβάσεις, είτε χαζεύοντας τα στους δρόμους.

    Σήμερα για εμένα είναι ένα εντελώς αδιάφορο brand name, όπου το θυμάμαι μόνο όποτε “πετύχω” κάποιο EVO στο δρόμο.

    Εύχομαι να ξυπνήσουν σύντομα εκεί στην Mitsubishi και να αφήσουν την ονομασία EVOLUTION, για κάποιο όχημα όπου θα την αξίζει πραγματικά.

    • γιατι αμα ειναι ικανο το νεο EVOLUTION ???
      αποτι καταλαβα…….το θελεις μονο αμα ειναι sedan…….δεν σημαινει αυτο ομως οτι το ”Χ” evolution δεν θα ειναι ικανο…..

    • Scooby r22b

      Ικανό ένα SUV μπορεί να είναι, όχι όμως για οδηγική απόλαυση σε πέταλα και πατημένα κομμάτια μίας ανάβασης η ενός επαρχιακού δικτύου, εκεί χρειάζεσαι χαμηλό κέντρο βάρους, όπου ένα SUV δεν μπορεί να έχει.

      Η ονομασία EVOLUTION, είναι η πιο χρυσή σελίδα στην ιστορία της Mitsubishi, και γράφτηκε απο οχήματα σεντάν, όχι SUV.
      Από την στιγμή όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκατομμύρια ονομασίες, θεωρώ άστοχο να βάλουν την ονομασία EVOLUTION σε ένα SUV, όσο ικανό κι αν είναι.

    • SkidRAW
    • Scooby r22b
    • δεν διαφωνουμε σε γενικες γραμμες…
      απλα εγω εμεινα σε αυτο που ειπες ” Εύχομαι να ξυπνήσουν σύντομα εκεί στην Mitsubishi και να αφήσουν την ονομασία EVOLUTION, για κάποιο όχημα όπου θα την αξίζει πραγματικά.”

      και μετα γραφεις ”Η ονομασία EVOLUTION, είναι η πιο χρυσή σελίδα στην ιστορία της Mitsubishi, και γράφτηκε απο οχήματα σεντάν, όχι SUV.
      Από την στιγμή όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκατομμύρια ονομασίες, θεωρώ άστοχο να βάλουν την ονομασία EVOLUTION σε ένα SUV, όσο ικανό κι αν είναι.”

      αρα δενσε ενδιαφερει στην ουσια αν ειναι ικανο……..απλα σε ενδιαφερει να ειναι πρωταρχικα SEDAN!!! :-)

    • Scooby r22b

      Δεν εννοώ αυτό που γράφεις, θα προσπαθήσω όμως διαφορετικά.
      Η Mitsubishi έχει βγάλει 10 γενιές lancer EVOLUTION.
      Και οι 10 είχαν κοινά χαρακτηριστικά

      1) Sedan

      2)Τετρακίνηση (στα EVOLUTION)

      3)υψηλές επιδόσεις (άρα ικανότητες)

      Αυτά τα χαρακτηριστικά είχαν όλα τα EVOLUTION, τα ίδια πρέπει να έχει και το καινούργιο (προσωπική άποψη)

    • με τον ερχομο της URUS βλεπουμε τι προοπτικες πλεον θα εχουν τα SUV…οποτε δεν το θεωρω απιθανο στην επομενη 7ετια να αρχισουμε να βλεπουμε τετοια SUV..και ενα εξαυτων να ειναι το νεο ”EVOLUTION” !!!
      που σιγουρα θα εχει τετρακινηση…….και σιγουρα θα ειναι υψηλων επιδοσεων……μονο sedan δεν θα ειναι…….αρα δεν ειναι οτι δεν θασαρεσει επειδη δεν θα ειναι καλο…….απλα και μονι που δεν θα ειναι SEDAN!!! :-P

      αλλα το λεει και η λεξη EVOLUTION…..παμε μπροστα !!!!!! θα ειναι ονομα και πραμα!!!!! οταν δημιουργηθηκε το πρωτο…ο κοσμος γουσταρε sedan….πλεον θελει SUV !!! :-D

    • Scooby r22b

      Όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα SUV, απλώς θεωρώ ότι αν π.χ. η Lambo αντί για Urus το SUV της το ονόμαζε Diablo θα ήταν ξεφτίλα.

      Όπως και να έχει, εγώ είμαι αντίθετος.

    • εγω δεν κολλαω στα ονοματα…….αν μαρεσει απλα θα το λατρεψω….!!!! :-D

    • Γιώργος Εμπέρ

      Η Mitsubishi οπως ολοι οι κολοσοι καποια στιγμη στη ζωη τους, εχει κανει κοιλια. Καπου δεν τις βγηκαν οι πωλησεις και τα νουμερα και τωρα βγαζει οτι πουλαει για να δει εσοδα. Αυτη την στιγμη το μονο που την νοιαζει ειναι λεφτα στα ταμια της.

      Πιστευω πως στην επομενη 10ετια θα κανει δυναμικο come back. Αυτη την στιγμη που δεν ειναι και πολυ στα καλα της πουλαει 12 μοντελα στην γκαμα της! Απο suv, αγροτικα, σενταν, ηλεκτρικα, πολης http://www.mitsubishi-motors.com/en/showroom/?intcid2=top-pickup_0005

      Εγω πιστευω στην MItsubishi και θα την ακολουθουσα μεχρι και στα ταρταρα.

    • Scooby r22b

      Δεν διαφωνώ ότι χρειάζεται μοντέλα όπου θα της γεμίζουν τα ταμεία.

      Αυτό που θέλω να πω είναι ότι θρυλικές ονομασίες, όπως EVOLUTION, WRX STI, INTEGRALE, COSWORTH κ.τ.λ., καλό είναι να χρησιμοποιούνται για οχήματα αντίστοιχο των προκατόχων τους.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Συμφωνω απολυτα. Γιαυτο και ειπα πως δεν με πειραζει αν θα ειναι υβριδικο αλλα Evo μονο σενταν, τετραπορτο και τετρακινητο! Και Lancer οπως λεει και απο κατω ο Μανος γιατι το Evo ειναι Lancer. Και το Lancer ειναι το σενταν αυτοκινητο στην γκαμα της Mitsubishi. Και το Evo το κορυφαιοτερο απο ολα τα Lancer. Η αγωνιστικη εκδοχη ενως οικογενειακου αυτοκινητου.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    EVO μόνο σεντάν και LANCER. ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!

  • το νέο evo θα βασίζεται στην επερχόμενη a-class της mercedes, θα φοράει τα μοτέρ της a-class, θα κάθεται στην ίδια πλατφόρμα ενώ θα διαφέρει στην εμφάνιση.
    Ήδη υπάρχουν αντιδράσεις και εξεγέρσεις
    “αν είναι μία a class με άλλα σήματα μην το πείτε evo”

  • mitsub

    θα επιστρπσει η μιτσουμπισαρα δυναμηκα με δηνατο εργαλειο ολα φημεσ ειναι αυτα που λενε για εβο suv