Πριν ακριβώς από έναν χρόνο έγινε γνωστή η είδηση πως ένας αντιπρόσωπος της Ferrari στο Palm Beach της Φλόριντα μηδένισε το κοντέρ μιας LaFerrari, ο ιδιοκτήτης της οποίας αποφάσισε να την πουλήσει, ενώ επίσης μάθαμε πως η Ferrari είχε εκδώσει γραπτή οδηγία που προέτρεπε τους αντιπροσώπους να χρησιμοποιούν την εν λόγω τακτική για να αυξάνουν τις τιμές των μοντέλων τους. Μια πολιτική που χρονολογείται τουλάχιστον από το 2010.

Με την δίκη του υπαλλήλου της αντιπροσωπείας που απολύθηκε, επειδή έκανε γνωστό το γεγονός, να βρίσκεται σε εξέλιξη, μαθαίνουμε πως η Ferrari είχε στείλει ένα υπόμνημα στο δικαστήριο τον Απρίλιο του 2017, το οποίο τώρα είδε το φως της δημοσιότητας, και αναφέρει πως δεν χρειαζόταν πλέον να δώσει online άδεια το Μαρανέλο στο διαγνωστικό DEIS ώστε κάποιος να μηδενίσει τα χιλιόμετρα ενός κοντέρ.

Παραδέχεται πως το διαγνωστικό σύστημα DEIS μπορούσε να μηδενίσει ή να μειώσει τα χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου της Ferrari, αρκεί αυτό να είχε διανύσει λιγότερα από 500 χλμ, αλλά πλέον, μετά από μια ενημερωμένη έκδοση του λογισμικού του DEIS, έχει αφαιρεθεί πλήρως η συγκεκριμένη δυνατότητα από αυτό.

Πιθανότατα δεν θα μάθουμε ποτέ ποιοι ντιπρόσωποι εφάρμοζαν αυτές τις τακτικές, αλλά μέχρι να τελειώσει η δίκη ίσως μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Να σημειωθεί πως η νομοθεσία των ΗΠΑ προβλέπει ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους σε όποιον αποδειχτεί πως γύρισε τα χιλιόμετρα ενός αυτοκινήτου.