Την παραίτησή του από τη θέση του γενικού διευθυντή της ιαπωνικής Kobe Steel υπέβαλε ο Hiroya Kawasaki κατηγορούμενος για «μαγείρεμα» στοιχείων. Όπως παραδέχτηκε ο ίδιος, πράγματι είχε αλλάξει στοιχεία σχετικά με την ποιότητα ορισμένων προϊόντων πριν από την αποστολή τους σε μεγάλους πελάτες. Ο Hiroya Kawasaki θα παραιτηθεί από CEO και πρόεδρος την 1η Απριλίου. Το πρόσωπο που θα τον διαδεχθεί θα αποφασιστεί σε συνάντηση του ΔΣ που θα πραγματοποιηθεί σύντομα.

Συνολικά ανακαλύφθηκαν 688 περιπτώσεις «παραπτωμάτων» – 525 έγιναν για πρώτη φορά γνωστές τον Οκτώβριο του περασμένου έτους – ενώ 163 είναι πρόσφατες, πηγαίνοντας τις αρχές του σκανδάλου σχεδόν 50 χρόνια πριν. 

Για πάνω από 112 χρόνια από την ίδρυση του ο όμιλος Kobe Steel έχει διαχειριστεί επιτυχώς όλες τις δραστηριότητές του και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών του. Η πρόσφατη απώλεια της εμπιστοσύνης είναι πραγματικά λυπηρή,

δήλωσε προς τους εργαζομένους της επιχείρησης ο Kawasaki. Η νέα ηγεσία θα αναλάβει τη διοίκηση την 1η Απριλίου με στόχο να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις.

Η Kobe Steel αποτελεί τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο χαλυβουργίας στην Ιαπωνία και προμηθευτή κατασκευαστών αυτοκινήτων, αεροσκαφών, τρένων και άλλων προϊόντων σε όλο τον κόσμο.

Κατασκευαστές όπως η General Motors, η Boeing και η Toyota είναι ωστόσο ιδιαίτερα ανήσυχοι και ερευνούν εάν έχουν χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε από τα υλικά που δεν πληρούν τα πρότυπα – παρότι δεν έχουν ακόμη αναφερθεί ζητήματα ασφάλειας. Η Toyota δεν βρήκε κανένα πρόβλημα λόγω των ελαττωματικών μέταλλων της Kobe Steel, αλλά αυτό δεν εμπόδισε μια ομάδα ανθρώπων να προχωρήσουν σε μήνυση κατά της  Kobe Steel και της Toyota, με αγωγή που κατατέθηκε εναντίων τους στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ.

Η αγωγή κατηγορεί τις δύο εταιρίες πως παραβιάζουν νόμους για την προστασία των καταναλωτών και ότι συμμετείχαν επίσης σε απάτες, πουλώντας και χρησιμοποιώντας μεταλλικά μέρη στα Prius, Camry και Land Cruiser και σε ακόμη τουλάχιστον 3 μοντέλα της Toyota και της Lexus, τα οποία δεν πληρούν τα αμερικανικά πρότυπα ποιότητας. Η αγωγή ζητά αντισταθμιστικές και ποινικές αποζημιώσεις μη καθορισμένου ποσού.

  • SAMURAI-66

    Και πολυ καθησε ο τυπος ….ευτυχως που δεν προκαλεσε πονο σε ανθρωπους με την ανοησια του.
    Και η ομαδα των δικομανων στην αμερικη επιασε δουλεια βλεπω.
    Με την ιδια λογικη αυτη η συγκεκριμενη γιατι δεν μηνυει την general motors και boeing οι οποιες βαση της θεωριας τους συμμετειχαν και οι ιδιες σε απατες και χρησιμοποιουσαν μεταλλικα στοιχεια στα οχηματα και τα αεροπλανα τους που μπορει να ειναι επικινδυνα για την ζωη τους?
    Και αυτο το κανουν χωρις να υπαρχουν αποδεδειγμενα στοιχεια για την πιθανη επικινδυνοτητα των μεταλλων η να εχουν προκαλεσει καποιο ατυχημα ωστε να εχουν το δικιο με το μερος τους.
    Μαλλον ανοητο δειχνει το θεμα απο ατομα που ζητουν να βγαλουν ευκολα χρηματα οπως το βλεπω και βρηκαν την ευκαιρια αλλα λογικα θα παει στον καλαθο των αχρηστων χωρις αποδειξεις η προσπαθεια τους!

    • η ομαδα δικομανων εδω βλεπω μας ενοχλει……αλλα στην περιπτωση του Πωλ Γουοκερ…το γουσταρες !!!! ;-)

    • Στέλιος Ναούμ

      Kala ypirxe mia partida Toyota pou sapize I lamarina tous prin akoma tou bgaleis tis zelatines kai dilonei oti den vrike provlima?I ennoei kati allo?

    • rous

      Θείος μου με Hilux του 12 τότε το είχε πάρει καινούριο και στα 2 χρόνια του είχε πετάξει σκουριά κάτω από το πίσω τζαμι.

    • Smartass

      Και η Ελλάς πρέπει να κάνει μήνυση στην Krauss-Maffei.
      Διότι μας πούλησαν άρματα (Leopard 2) τα οποία γίνονται λαμπάδα
      αφού πληγούν από αντιαρματικό εμπρός αριστερά οπού βρίσκεται η αποθήκη πυρομαχικών. Αυτό έγινε γνωστό από τις επιχειρήσεις των μογγόλων στην al-Bab και τώρα στην Afrin.
      Ως κάτοχοι και εμείς αυτού του ”κορυφαίου” άρματος μάχης μάθαμε ότι είναι μια φούσκα. Όλοι οι εχθροί που μας περιβάλουν έμαθαν ποια είναι η αχίλλειος πτέρνα του. Όπως επίσης είναι ανύπαρκτο το ποσοστό επιβίωσης του πληρώματος αν βληθεί το άρμα στο συγκεκριμένο σημείο.
      Capish?????????

    • Αν και αρχικά σχεδιάστηκε για τις ανάγκες του στρατού της Δυτικής Γερμανίας, ενώ σήμερα υπηρετεί σε 15 χώρες. Μέχρι στιγμής έχουν κατασκευαστεί 3.480 μονάδες.

      Τα Leopard 2 έχουν χρησιμοποιηθεί στον πόλεμο της Βοσνίας, στο Κοσσυφοπέδιο και στο Αφγανιστάν. Συγκεκριμένα στο Αφγανιστάν, τα Leopard ήρθαν πολλές φορές αντιμέτωπα με αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς, χωρίς όμως σημαντικές φθορές ή απώλειες. Μετά από επίθεση των Ταλιμπάν σε καναδικό Leopard 2A6M, ένας Καναδός αξιωματικός δήλωσε ότι “εάν η επίθεση είχε πραγματοποιηθεί σε οποιοδήποτε άλλο όχημα, είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν θα υπήρχαν επιζώντες”.[1]
      https://el.wikipedia.org/wiki/Leopard_2

      εγω σου ανεφερα ντοκουμεντα….θα ηθελα να μου πεις και συ κατι…δωσε ενα λινκ κατι !! εκτος και αν ο καναδος τα πηρε απο τους γερμανους……

    • Smartass
    • την επομενη φορα να κατασκευασουν και τανκ που να αντεχει και απο πυρινικα!

    • Smartass

      Να πάνε στην Ρωσία τα γερμανά να εκπαιδευτούν πάνω στην κατασκευή άρματων μάχης
      Ο συριακός στρατός πολεμάει τους τζιχαντιστές με ρωσικά άρματα μάχης με μεγάλη επιτυχία.

    • για τα Τ72 μιλας ?

    • Smartass

      E ψάξε και τίποτα όλα έτοιμα τα θες. :D
      Η γνώση είναι δύναμη. ;)

    • ακριβως το ειπες και μονος…. η γνωση…στην προκειμενη περιπτωση εσυ την εχεις…και μαλλον δεν θελεις να κανεις διαολογο!!εκτος και αν δεν ξερεις και συ….οποτε λογικο να απαντας ετσι…..
      αλλιως εγω πρεπει να αρχισω το ψαξιμο ..και αυτην τη στιγμη δεν παιζει…. :-)

    • Smartass
    • shaoqing14

      Σωστος,απο την στιγμη που δεν εχουν αναφερθει συγκεκριμενα προβληματα ποιοτητας,τσαμπα τοσος ντορος,απλα επρεπε να κοπουν μερικα κεφαλακια απο την διοικηση.

    • SAMURAI-66

      Πιστευω οτι ποιοτικα δεν ειχαν τεραστια αποκλιση απο το καθιερωμενο στανταρ γιατι αλλιως θα μετρουσαμε θυματα και μαλιστα χιλιαδες σημερα σε καθε μηχανη που κινειται στον πλανητη.
      Το ειχαν μελετησει προφανως εκαναν την μπινια αλλα στο σημειο που τους ηταν αποδεκτο για να μην τους καταλαβουν.
      Αυτο δεν συγχωρει βεβαια την απατη και ο αποκεφαλισμος ειναι το λιγοτερο στα υπευθυνα κεφαλια.
      Τωρα η ανοητη πραξη μιας ομαδας που θελησε με τον τροπο της να κερδισει χρηματα πατωντας πανω στο θεμα απλα πιστευω οτι ειναι απο χερι χαμενη γιατι δεν υπαρχουν απτα θεματα ασφαλειας που να τους δινουν το οποιο δικιο με σκοπο να στηριξουν το κατηγορητηριο.