Τα περσινά προβλήματα της Honda μάς έκαναν να πιστεύουμε ότι η Toro Rosso θα είναι πιθανότατα η ομάδα που θα κάνει τα λιγότερα χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές. Αντιθέτως, η ιταλική ομάδα και η Honda διέψευσαν τους περισσότερους από εμάς, μιας και είναι η τρίτη ομάδα στη λίστα με τους περισσότερους γύρους, 822 στον αριθμό.

Η δεύτερη εβδομάδα ήταν η πιο χρήσιμη για τις ομάδες, με την STR να χρησιμοποιεί μόλις ένα power unit για τις τέσσερις ημέρες των δοκιμών, γεγονός πολύ ενθαρρυντικό για τους Ιάπωνες, όπως επιβεβαιώνει ο Toyoharu Tanabe, Τεχνικός Διευθυντής της Honda F1.

Χρησιμοποιήσαμε το ίδιο power unit κατά τη διάρκεια του δεύτερου τεστ. Έτσι, ήταν απογοητευτικό που εντοπίσαμε μια ανωμαλία στα δεδομένα από το power unit στο τέλος της περιόδου, και αποφασίσαμε να σταματήσουμε, καθώς δε θα υπήρχε αρκετός χρόνος για να ερευνήσουμε πλήρως την κατάσταση και να στείλουμε ξανά το μονοθέσιο έξω.

Συνολικά, τα αποτελέσματα των δοκιμών ήταν ικανοποιητικά, μιας και καταφέραμε να βγάλουμε σχεδόν όλα τα στοιχεία του προγράμματός μας, αποκτώντας πολλά χρήσιμα δεδομένα. Εξίσου σημαντικό ήταν και οι πρώτες μας μέρες στην πίστα μαζί με την Toro Rosso. Η σχέση μας υπήρξε πολύ ανοιχτή και ειλικρινής, και η επικοινωνία ήταν πολύ αποτελεσματική μεταξύ μας. Είναι μόνο δοκιμές, αλλά ήταν ένα ιδανικό ξεκίνημα και τώρα ανυπομονούμε να τρέξουμε μαζί στη Μελβούρνη.

Ικανοποιημένος και από τις δοκιμές είναι και ο James Key, αφού ελάχιστα προβλήματα αντιμετώπισαν, έχοντας έτσι αρκετά δεδομένα για το νέο τους μονοθέσιο.

Πραγματικά, χρησιμοποίησαν μόνο έναν κινητήρα τη δεύτερη εβδομάδα των δοκιμών. Έτρεξε σχεδόν άψογα, εκτός από ένα θέμα στο τέλος των δοκιμών, όπου σταματήσαμε το μονοθέσιο για να το προστατεύσουμε, να δούμε με λεπτομέρεια το θέμα και να μην πάρουμε ρίσκα. Με δεδομένο ότι φτάσαμε κοντά στην ολοκλήρωση του προγράμματός μας, πιστέψαμε ότι ήταν καλύτερο να περάσουμε λίγο χρόνο σε αυτό, αλλά όλα τα άλλα κύλησαν άψογα.