Το VW Group συνεχίζει να επενδύει στο νέο της πλάνο, το Roadmap E, με το οποίο κάνει την μεγαλύτερη στροφή στην ιστορία της. Θέλοντας τα σχεδόν 300 μοντέλα που προσφέρουν οι 12 μάρκες του VW Group να έχουν τουλάχιστον μια ηλεκτρική, υβριδική ή plug-in υβριδική έκδοση έως το 2030, στόχος του είναι έως το 2025 να προσφέρει 50 αμιγώς ηλεκτρικά και 30 υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, έτσι ώστε να καταφέρει να πουλά πουλά 3 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά έτος, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες.

Σήμερα το VW Group έκανε γνωστό πως από το 2022 και έπειτα, θα κατασκευάζει ηλεκτρικά μοντέλα σε 16 εργοστάσια του ανά τον κόσμο, ενώ ήδη έχει προβεί σε συμφωνίες ύψους 20 δισ. ευρώ με προμηθευτές και εταίρους σε Κίνα και Ευρώπη, ώστε αυτοί να συνδράμουν στην υλοποίηση του σχεδίου του, παρέχοντας του μπαταρίες. Σε αντίστοιχες συμφωνίες θα προβεί σύντομα και στις ΗΠΑ.


Στο σύνολό του, το VW Group θα επενδύει περισσότερα από 90 δισ. δολάρια σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Από αυτό το ποσό τα 60 δισ. δολάρια θα επενδυθούν στην παραγωγή μπαταριών, με στόχο να υποστηρίξει τις φιλοδοξίες της για τη δημιουργία μιας ευρείας γκάμας ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ 12 δισ. δολάρια θα επενδυθούν στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο γερμανικός κολοσσός θα παρουσιάζει στην αγορά ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο κάθε μήνα, έτσι ώστε να δημιουργήσει τον μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει 80 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2025, 50 αμιγώς ηλεκτρικά και 30 υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.