Και ενώ περιμένουμε πότε θα γίνει διαθέσιμος ο 2,9-λίτρων V6 Twin-Turbo κινητήρα -της νέας γενιάς της Porsche Panamera στο νέο Audi R8, σήμερα μαθαίνουμε από τον διευθυντή του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Audi, Peter Mertens, ότι δεν υπάρχει σχέδιο αντικατάστασης του γερμανικού supercar.

Πιο συγκεκριμένα, ο Mertens μιλώντας στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύη, είπε ότι η νέα γενιά των προϊόντων της Audi θα διαθέτει ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά μοντέλα, και αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που θα συνεχίσουν να αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας της, με το υψηλόβαθμο στέλεχος να επιβεβαιώνει ότι μπορούμε θα δούμε και τις γρήγορες εκδόσεις όλων αυτών. Και πρόσθεσε:

Θα υπάρχουν πολύ παραδοσιακά οχήματα υψηλής απόδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, με την “αδελφή” Porsche να αποδεικνύει επίσης με τα plug-in υβριδικά ότι ο συνδυασμός και των δύο είναι μια φανταστική απάντηση.

Ερωτηθείς για το μέλλον του R8, ο Mertens είπε:

Έχει μια μακρά ζωή και τα πηγαίνει οκ. Προς το παρών δεν υπάρχουν σχέδια αντικατάστασης. Πάντα αγχώνω [τον επικεφαλής του PR] όταν αρχίσω να μιλάω για αυτά τα πράγματα. Ποτέ μην λες ποτέ, τα αυτοκίνητα επιδόσεων είναι καλά για την Audi.

Το πρόβλημα του R8 είναι ότι του λείπει το κύρος σε σύγκριση με αντίστοιχα μοντέλα, όπως για παράδειγμα με την Lamborghini Huracan, με την οποία μοιράζεται το πάτωμα, τον κινητήρα και τη μετάδοση. Με τον επερχόμενο V6 κινητήρα, και την χαμηλότερη τιμή, το R8 ίσως γίνει πιο προσιτό, ενώ δεν θα έχει άμεσο αντίπαλο.

Να θυμίσω ότι ο “μικρός” κινητήρας έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία της Audi με την Porsche, και χρησιμοποιείται στα RS4, RS5 και στο νέο RS Q5. Ουσιαστικά, ο κινητήρας αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 4,2-λίτρων V8 κινητήρα, προκειμένου να μπορεί να πληροί τα αυστηρότερα όρια εκπομπών, ειδικά σε αγορές όπως της Κίνας.

Ο Twin-Turbo V6 κινητήρας στην Panamera 4S αποδίδει 440 άλογα στις 5.650 σ.α.λ. και 550 Nm στις 1.750-5.500 σ.α.λ, αλλά στην περίπτωση του R8 φήμες λένε πως θα παράγει περισσότερα από 500 άλογα και 680 Nm ροπής, με την Audi να έχει επιβεβαιώσει πως ο κινητήρας θα προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις ιπποδυνάμεων, αναλόγως με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

  • οσο θα υπαρχει HURACAN….χαλαρα θα μπορει να υπαρχει και R8 !!!! :-P

    • Renesis1

      Σωστός, αλλά εφόσον και ο ταύρος είναι πλέον υπό την αιγίδα του γκρούπ και δεδομένου οτι με τα σημερινά δρώμενα της αυτοκίνησης δεν χωράνε 2 καρπούζια (V10) στην ίδια μασχάλη, εννοείται πως κρατάς το V10 στο ταύρο και θυσιάζεις το Audi..

    • Bon Viveur

      Και γιατί να υπάρχει το r8 όταν απλώς αλλάζοντας το σήμα μπορείς να πουλήσεις το ίδιο προϊόν στην διπλάσια τιμή??

    • γιατι ετσι χανεις τους πελατες που θελουν V10 αλλα δεν μπορουν να δωσουν τα διπλασια….
      για μενα το προβλημα δεν ειναι αυτο…..το μεγαλο προβλημα ειναι….οτι αν βαλουν το νεο V6 μοτερ……ειτε λογο ροπης/ιπποδυναμης μπορει να ”κανιβαλσει” το V10 ειτε για να μην συμβει κατι τετοιο να το περιορισουν…αλλα μετα ερχεται απο πισω το TT rs με το 2.5…και θα βαλει πολλους σε σκεψεις…ασχετα αν δεν ειναι το ιδιο αυτοκινητο…

  • gv

    μη γελιομαστε τα κεντρομηχανα supercars μπορει να ειναι must για τη πορσε αλλα οχι για την audi..
    εγω πιστευω οτι ολη τους η προσπαθεια ειναι στην επιτευξη του οριου των 95 γραμμαριων και αν το καταφερουν αυτο μετα θα δουνε αν τους παιρνει να ριξουν λεφτα σε κατι τετοιο..
    πλακα πλακα τι λεω?ουτε η πορσε δεν εχει τετοιο αμαξι! χαχααχ
    μονο τη cayman/boxster..
    αρα δεν ειναι και τοσο παραλογο να κοπει η αναβληθει το νεο R8 μεχρι να τακτοποιηθει το CO2 αποτυπωμα της μαρκας και μετα πιστευω αν τους παιρνει κατι θα ετοιμασουν..

  • Smartass

    Άλλη μια πανάκριβη μούφα του ομίλου φαου βε.
    Πήραν τα γερμανά το πάτωμα της Lamborghini Gallardo. Toυ έφτιαξαν κοστουμι AUDI

  • liospi

    η πρώτη γενιά έκανε το μεγάλο μπαμ με την σχεδίαση του. αυτό εδώ ακόμη το μπερδεύω εάν είναι το R8 ή το ΤΤ

  • Mika

    Θα ηταν τελειο να ερθει το μικρο R8, με τον twinturbo V6, θα φυγει το μοντελο κανοντας μεγαλο μπαμ!