Στις 29 Οκτωβρίου του 2017, η Lamborghini ανακοίνωσε την κατασκευή της 9.000στης Huracan (και της 7.000στης Aventador), και σήμερα η ιταλική εταιρία γιορτάζει την 10.000στή Huracan που βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της στη Sant’Agata.

To επετειακό αυτοκίνητο είναι μια Huracan Performante, στο χρώμα Verde Mantis, και θα το πάρει στα χέρια του κάποιος Καναδός. Η Huracan βρίσκεται κάτι παραπάνω από τρία χρόνια στην αγορά, και με το νούμερο αυτό σημαίνει πως θα σπάσει γρήγορα το ρεκόρ της Gallardo, η οποία μέσα στα 11 χρόνια που βρισκόταν στη παραγωγή κατασκευάστηκε σε 14.022 μονάδες.

Test Drive: Δοκιμάζουμε την Lamborghini Huracan

Παρότι το αυτοκίνητο είναι σχετικά “καινούριο”, έχουν ήδη κυκλοφορήσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με τον αντικαταστάτη του. O CEO της Lamborghini, Stefano Domenicali, έχει δηλώσει ότι ο αντικαταστάτης της Huracan θα κυκλοφορήσει το 2022, και θα διαθέτει plug-in υβριδικό σύνολο. Ταυτόχρονα, ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Lamborghini, Maurizio Reggiani, ισχυρίζεται ότι ο V10 κινητήρας έχει γίνει μέρος του DNA του, και θα συνεχίσει να υπάρχει και στο νέο μοντέλο, τονίζοντας:

Γιατί πρέπει να κάνω κάτι διαφορετικό; Αν εμπιστεύομαι τον V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα, γιατί να πρέπει να κάνω downgrade τον κινητήρα μου σε V8 ή V6;

Τέλος, ο Reggiani είπε ότι η Lamborghini έχει δεσμευτεί να προσφέρει τα supercars του σε τετρακίνητες και πισωκίνητες εκδόσεις, καθώς η εταιρεία είναι πάντα “σκλάβος στους πελάτες”. Ωστόσο, η Lamborghini δεν θα ακολουθήσει τα βήματα της BMW M5, και να προσφέρει τετρακίνητο σύστημα μετάδοσης, που να μπορεί να μετατραπεί σε πισωκίνητο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Όπως εξήγησε ο Reggiani, απενεργοποιώντας το εμπρός σύστημα διατηρείς το πρόσθετο βάρος, ενώ η ανάρτηση εξακολουθεί να είναι ρυθμισμένη για τετρακίνητη διάταξη, για να κλείσει λέγοντας ότι κάτι τέτοιο είναι υπερβολικά συμβιβαστικό και απλά δεν είναι σωστό.