Η Ford διοργάνωσε ένα event στα κεντρικά της στο Dearborn του Michigan των ΗΠΑ, προκειμένου να μας δείξει τι θα παρουσιάσει μέσα στους επόμενους 24 μήνες. Η Μπλε Οβάλ εταιρία θέλει μέχρι το 2020 να ανανεώσει ριζικά τα 3/4 της υπάρχουσας γκάμας των μοντέλων της και όπως προέκυψε από τη σημερινή εκδήλωση, θα επικεντρωθεί σε δύο τομείς, στα SUVs όπως και στα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Επίσης παρουσίασε μια νέα σουίτα συστημάτων ασφαλείας που θα βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων της, όπως και νέα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.

1Νέο Bronco

Η Ford έδωσε την πρώτη επίσημη teaser φωτογραφία του νέου Bronco το οποίο θα φορά έναν V6 2,7-λίτρων EcoBoost κινητήρα, προερχόμενος από το Fusion Sport, απόδοσης 325 ίππων, ενώ στις σκέψεις της Μπλε Οβάλ εταιρίας βρίσκεται και μια υβριδική έκδοση.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί το 2020 και θα προσφέρεται αποκλειστικά ως τετράπορτο. Θα έχει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, ενώ θα εφοδιάζεται με μια οροφή που ονομάζεται “Air Roof”. Αυτή θα είναι ένα είδος αφαιρούμενης οροφής που θα μπορεί να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί χειροκίνητα.

2SUVs

Η Ford εκτιμά πως οι πωλήσεις των SUVs και crossovers στις ΗΠΑ έως το 2020 θα αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών της πωλήσεων, γι’αυτό και μετατοπίζει κεφάλαια ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τα hatchback και sedan,για την ανάπτυξή τους. Εκτός από τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει, οι νέες γενιές των Escape/Kuga και Explorer θα παρουσιαστούν το 2019, με το Explorer ST να κυκλοφορεί στην αγορά πριν το 2020. Σε ότι αφορά τα βανάκια, μετά το Transit Connect, και το Transit θα ανανεωθεί. Η Ford θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις των ST μοντέλων της κατά 71% μέχρι το 2020, χάρη στις ST εκδόσεις των SUVs της.

3Baby Bronco

Εκτός από το νέο Bronco, η Ford έκανε γνωστό πως θα παρουσιάσει και ένα μικρότερο μοντέλο που θα εστιάζει και αυτό στις εκτός δρόμου διαδρομές. Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει το όνομα του μοντέλου, αλλά έχει δώσει την παραπάνω teaser φωτογραφία του.

4Mustang SUV και υβριδικά παντού

Η Ford άφησε να εννοηθεί πως ετοιμάζει και την τετράπορτη SUV έκδοση της Mustang, που θα προσφέρεται και με ηλεκτρικό σύνολο, με το όνομα Mach 1. Επίσης όλα τα μοντέλα της θα προσφέρονται στο μέλλον και σε υβριδικές εκδόσεις. Αυτό σημαίνει πως περιμένουμε τα υβριδικά Escape/Kuga, Explorer, F-150 και Mustang, με το F-150 Hybrid να δίνει έμφαση στην ροπή από τις χαμηλές στροφές, με την Mustang Hybrid να έχει την απόδοση ενός V8 κινητήρα.

Επίσης θα προσφέρει και 6 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2022, με το πρώτο να κυκλοφορεί στην αγορά το 2020. Η Ford θα επενδύσει 11 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. 

5Mustang GT500

Η Ford έδωσε και μια teaser φωτογραφία της Mustang Shelby GT500 που θα φορά τον κομπρεσοράτο 5,2-λίτρων V8 κινητήρα που εικάζεται πως θα αποδίδει 772 άλογα με 1.007 Nm. To αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει το 2019, με τον κινητήρα να έχει το προσωνύμιο Predator και καταναλώνει λάδι προδιαγραφών 5W50. Αυτός συνδυάζεται με 7-τάχυτο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την GT500 Mustang να έχει επιθετικής σχεδίασης bodykit, σπορ ανάρτηση, ζάντες 20″ και φρένα υψηλών επιδόσεων της Brembo.

6Co-Pilot360

Το Co-Pilot360, είναι μια νέα σουίτα συστημάτων ασφαλείας που θα συναντάμε στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων της Ford μέχρι το 2020. Η σουίτα περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με σύστημα ανίχνευσης πεζών, σύστημα παρακολούθηση τυφλών σημείων με σύστημα εντοπισμού διασταυρώσεων, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη μεγάλη σκάλα φωτιστικών σωμάτων και κάμερα οπισθοπορείας.

Επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας θα συναντάμε στο πρόσθετο εξοπλισμό, όπως ενεργόe cruise control με υποστήριξη stop-and-go traffic και αυτόματο κεντράρισμα του αυτοκινήτου στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας. Επίσης θα υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης για την αποφυγή ατυχήματος. Μέχρι το 2020, ακόμα και τα E-Series, F-650 και F-750 θα διαθέτουν σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης.

7Lincoln

Για την Lincoln η Ford είπε πως ετοιμάζει περισσότερα SUVs, ενώ δεν ξεκαθάρισε αν τελικά θα καταργήσει το Continental μετά το τέλος του κύκλου ζωής της υπάρχουσας γενιάς.