Οι εταιρίες προσπαθούν να βρουν τρόπους μείωσης της κατανάλωσης, και κατ’επέκταση των εκπομπών ρύπων, των αυτοκινήτων τους από το παραμικρό. Τελευταίο παράδειγμα η Mazda, που θέλει να αντικαταστήσει τις μπαταρίες μολύβδου οξέος 12-volt, που έχουν τα αυτοκίνητα για να εκκινήσουν.

Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με δύο εταιρείες, την ELIIY Power και την Ube Industries, για την ανάπτυξη μπαταρίας ιόντων λιθίου για τα συμβατικά αυτοκίνητα, για την εκκίνηση του αυτοκινήτου. Η Mazda σχεδιάζει να την έχει έτοιμη μέχρι το 2021, με το πλεονέκτημα της μπαταρίας ιόντων λιθίου, επίσης 12 volt, να είναι το μέγεθος της, όντας πολύ μικρότερη και ελαφρύτερη, από τις μολύβδου-οξέος που θα αντικαταστήσουν.

Η Lotus και η Porsche προσφέρουν -προαιρετικά- μπαταρία ιόντων λιθίου 12 volt για ορισμένα σπορ μοντέλα τους, με το μόνο μειονέκτημα να είναι η τιμή τους, καθώς υπολογίζεται ότι είναι περίπου 15 φορές πιο ακριβές.