Η Mazda εξελίσσει μπαταρίες ιόντων-λιθίου για τα συμβατικά αυτοκίνητα

Σχετικά άρθρα

Οι εταιρίες προσπαθούν να βρουν τρόπους μείωσης της κατανάλωσης, και κατ’επέκταση των εκπομπών ρύπων, των αυτοκινήτων τους από το παραμικρό. Τελευταίο παράδειγμα η Mazda, που θέλει να αντικαταστήσει τις μπαταρίες μολύβδου οξέος 12-volt, που έχουν τα αυτοκίνητα για να εκκινήσουν.

Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με δύο εταιρείες, την ELIIY Power και την Ube Industries, για την ανάπτυξη μπαταρίας ιόντων λιθίου για τα συμβατικά αυτοκίνητα, για την εκκίνηση του αυτοκινήτου. Η Mazda σχεδιάζει να την έχει έτοιμη μέχρι το 2021, με το πλεονέκτημα της μπαταρίας ιόντων λιθίου, επίσης 12 volt, να είναι το μέγεθος της, όντας πολύ μικρότερη και ελαφρύτερη, από τις μολύβδου-οξέος που θα αντικαταστήσουν.

Η Lotus και η Porsche προσφέρουν -προαιρετικά- μπαταρία ιόντων λιθίου 12 volt για ορισμένα σπορ μοντέλα τους, με το μόνο μειονέκτημα να είναι η τιμή τους, καθώς υπολογίζεται ότι είναι περίπου 15 φορές πιο ακριβές.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Mazda EZ-6

Τον προηγούμενο μήνα, στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου, η Mazda παρουσίασε το EZ-6, ένα σεντάν μοντέλο που αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda...

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...