Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται το Bloomberg, καθώς οι τιμές των μπαταριών θα συνεχίσουν να έχουν πτωτική πορεία, παρά την αυξημένη ζήτηση για τα μέταλλα που μπαίνουν σε αυτές.

Πιο συγκεκριμένα, αναλυτές του Bloomberg αναφέρουν ότι μέχρι το 2024 κάποια ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν την ίδια τιμή με κάποια που θα διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ από το 2025 θα υπάρχουν ηλεκτρικά μοντέλα που θα είναι φθηνότερα από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Αυτό θα γίνει λόγω της αναμενόμενης αύξησης της μαζικής κατασκευής μπαταριών ιόντων λιθίου, όπου οι τιμές τους θα μπορούσαν να μειωθούν σε μόλις 70 δολάρια ανά κιλοβατώρα έως το 2030, όταν πέρυσι κόστιζαν 208 δολάρια ανά kWh, και το 2011 800 δολάρια/kWh, κάτι που αυξάνει την τελική τιμή των ηλεκτρικών.

Τέλος, τα κυβερνητικά κίνητρα θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, καθώς πολλές χώρες προσπαθούν να περιορίσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση των μεγαλουπόλεων τους. Σύμφωνα με τη WWF (World Wildlife Fund), η σταδιακή κατάργηση των ντιζελοκίνητων και των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων -νωρίτερα από το αναμενόμενο- θα μπορούσε να προσθέσει επιπλέον 14.000 θέσεις εργασίας στη βιομηχανία, χωρίς ωστόσο να εξηγεί το πως.