Λιγότερο από τρεις εβδομάδες μετά τα αποκαλυπτήρια της τρίτης γενιάς του Auris, η Toyota παρουσιάζει σήμερα την αμερικάνικη έκδοση του μοντέλου. Αυτή ονομάζεται Corolla Hatchback και θα την δείξει στην έκθεση της Νέας Υόρκης, που ανοίγει τις πύλες της την επόμενη εβδομάδα.

Μαζί με την παρουσίαση της Corolla Hatchback, η ιαπωνική εταιρία μας δίνει και μια νέα gallery φωτογραφιών, που μας αποκαλύπτει και το εσωτερικό του μοντέλου. Η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι καινούρια και ακολουθεί το σχεδιαστικό μοτίβο του C-HR. Εντύπωση προκαλούν οι δύο οθόνες, η μια -7 ιντσών- για τον πίνακα οργάνων, και η άλλη -8 ιντσών- στο κέντρο της κονσόλας, για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, δίνοντας με αυτό τον τρόπο έμφαση στη ψηφιακή τεχνολογία.

Ακόμα, η Toyota υπόσχεται μεγάλα επίπεδα πρακτικότητας, με τα καθίσματα να παρέχουν καλύτερη στήριξη και άνεση στο σώμα των επιβατών. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν όλα τα συστήματα επικοινωνίας και διασύνδεσης, καθώς και το πακέτο TSS (Toyota Safety Sense).

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα (Toyota New Global Architecture), μετά το Prius και το C-HR, έχοντας νέο και όμορφο σχεδιασμό. Έχει μεγαλύτερο μήκος από τον προκάτοχό του, ενώ είναι και ελάχιστα πιο χαμηλό. Το νέο Auris υιοθετεί ένα σημαντικά πιο δυναμικό σχεδιασμό και πιο εντυπωσιακό στυλ.

Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 40 χλστ., τα οποία έχουν απορροφηθεί από το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ., ενώ σημαντικό είναι ότι το συνολικό ύψος του νέου ιαπωνικού hatchback έχει μειωθεί κατά περίπου 25 χλστ. Το αποτέλεσμα είναι ένα “ελαφρύτερο” σχήμα και ένα πιο ελκυστικό, χαμηλότερο καπό, το οποίο με τη σειρά του βελτιώνει την ασφάλεια δίνοντας στον οδηγό μια καθαρότερη οπτική προς τα εμπρός.

Μηχανικά, η Toyota ανακοινώνει ότι έχει αναπτύξει ένα νέο, συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT), ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, έναν νέο κινητήρα 2 λίτρων, ένα νέο υβριδικό σύστημα 2,0 λίτρων, και νέα συστήματα 4WD, βασισμένα στη πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA). Αυτά ανήκουν στο νέο αναπτυξιακό πλαίσιο της εταιρίας, που στοχεύει στη δημιουργία ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων, με τις νέες τεχνολογίες να προσφέρουν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις.

Έτσι, το Auris θα προσφέρεται με τον 1,2-λίτρων turbo κινητήρα, 116 ίππων, το γνωστό υβριδικό 1,8-λίτρων απόδοσης 122 ίππων, με το νέο 2,0-λιτρο υβριδικό σύνολο να αποδίδει 180 άλογα.

Η παραγωγή του νέου μοντέλου θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινάει αμέσως μετά.

  • Mika

    Αυτο λοιπον ηταν το εσωτερικο που μας εκρυβαν και δεν μας εδειξαν στη παρουσιαση της στη Γενευη???Ωραιο ειναι, αλλα αφου βασιζεται σε μεγαλο βαθμο στο CH-R δεν καταλαβα τον λογο!!!!
    Με το σπιλερ πισω, μοιαζει ακομα πιο πολυ με Mazda 3 MPS, χωρις τις αναλογες επιδοσεις!
    :p

  • tcdrifter

    Όμορφο είναι..! Παρακαλάει το αμάξωμα για να βγάλουν και ανταγωνιστής για Cupra Leon, i30N, Golf GTI κλπ! Όμως Toyota Πρέπει να φροντίσεις να βγάλεις και μια αναβαθμισμένη έκδοση για τους πιο ανήσυχους όπως το Leon FR ή το Focus 1.5 ST line.. Να μπορείς με 20-22 χιλιάρικα να πάρεις ένα όμορφο, αξιοπιστο και σβέλτο οικογενειακό..

    • SkidRAW

      Ακριβως! Φτανει πια με τους παππουδιστικους κινητηρες ρε τογιοτααα! :))

  • SAMURAI-66

    Στο βιντεο αποκαλυπτονται καλυτερα οι αναλογιες του τοσο εσωτερικα οπως δειχνει στο υψηλης ποιοτητας σαλονι που αν και σκουρας αποχρωσης εχει τονο πολυτελειας μεγαλυτερης κατηγοριας,μα πολυ περισσοτερο στης εξωτερικες αναλογιες και την σχεδιατικη φινετσα που εχει στης γραμμες του.
    ……https://youtu.be/mrSDqCwIl44
    Συνολικα εικονα συγχρονη και οι αναλυτικες εικονες του αποκαλυπτουν πως στα επιπεδα της προσοχης στην λεπτομερεια πρεπει να ειναι στο ανωτερο επιπεδο.
    Ειναι εμφανες πως μεταλαμπαδευσαν την φιλοσοφια και στανταρ των lexus και στα μικροτερα toyota!

    • ειχες πει καποτε για τη mazda και το εσωτερικο της χωρις οθονες ”Οταν στην φιλοσοφια σκεψης σου λειπουν τα ακατασχετα και επικεντρωνεσαι στης γνωσεις σου με πραγματικο στοχο να κανεις καλυτερο οτι εχεις στα χερια σου μακρυα απο την ξιπασμενη σκεψη και τον υπερβολικο ζηλο στην ανοησια που χαρακτηριζει ορισμενους ανταγωνιστες σου ζεις καπου εκει κοντα στην εσχατια της ανατολης στα παραλια της χιροσιμα και ονομαζεσαι mazda…..απλα πραγματα!” https://www.autoblog.gr/2017/11/18/h-mazda-snobarei-tis-megales-othones/

      μαλλον για τον ανταγωνιστη που εχει ξιπασμενη σκεψη και υπερβολικο ζηλο στην ανοησια….θα εννοουσες και την ΤΟΥΟΤΑ ??? σωστα ??? τι οχι ??

    • Mika

      Τι??? Θα θα θα κι η τουγιοτα?
      :p

    • ξιπασμενη και η ΤΟΥΟΤΑ……..

    • enigma

      Δεν είχε πάρει τα φάρμακά του τότε. Μόνο η απουσία τονισμού των λέξεων σε κάνει να νομίζεις ότι είναι ο ίδιος…..

    • δες ο ανθρωπος οσο μεγαλωνει αλλαζει….πχ εγω στα 15 μου ηθελα 1006rally..τωρα ουτε να το δω…
      μπορει και αυτος να αλλαξε ….εστω και μεσα σε 4 μηνες !!! :-P

    • Mrdesperado32

      βετερανε βγες απ το σωμα του μπαμπη

    • μεταξυ μας…ο βετερανος αντεγραψε εμενα….απλα το εκανε πιο τακτικα γιαυτο και σου εχει μεινει η εντυπωση αυτη!!!! ;-)

    • Mrdesperado32

      mea culpa…

    • δεκτη !
      το ζητημα ειναι συμφωνεις η οχι με αυτο που ειπα ???? :-)

    • Mrdesperado32

      μ αυτο που εννοεις ναι συμφωνω.το να αλλαζεις γνωμη αναλογα του ποια ειναι η μαρκα.

    • γιαυτο ακριβως και το σχολιο….κατα ταλλα κουβεντα να κανουμε !!! οπως πχ μεσενα μπορω πιστευω και να διαφωνησω και να μην ”λογομαχησω” !!!

    • DimitrisBXL

      Πω πω ΤΑΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    • ε οσο ναπεις ηταν καπως ετσι…… βασιλικια !!! :-P https://uploads.disquscdn.com/images/808bf26471f41091a2c7c8fc1826debd904918e95df015a61124837132d63a31.gif

    • Mika

      Οταν παιρνεις και φορα τρομαρα σου, ειναι πιο ωραια η ταπα!
      Χαχα

    • κλαιν…κατι τετοιους τους εχω χαλαρα απο τον καναπε!!! χχααχχααχααχχ

    • DimitrisBXL

      Καρα👍

    • rous

      Όταν η Mercedes πρώτη καθιέρωσε την οθόνη σε εκείνο το σημείο, εφαγε το κράξιμο της ζωής της, για φθηνό σχεδιασμό, κακογουστιά κτλ.
      Τώρα, που η Toyota το εφαρμόζει μιλάμε για σύγχρονη εικόνα εσωτερικού και λεπτομέρεια στο ανώτατο επίπεδο.
      Για γέλια απλα.

    • ιαπωνικο ναναι..και ας ειναι οτι ναναι!!!!
      αν και στην προκειμενη περιπτωση το auris ειναι ”δυνατο” !!!!

  • rous

    Επιτέλους έγινε όμορφο το Auris. Ένα δυνατό Τούρμπο μοτέρ λείπει με λογικά κυβικά.

  • επιτελους ενα τουοτα ομορφο και με ομορφο εσωτερικο ..μεγκανιζει λιγο αλλα δεν νομιζει να χαλαει κανεναν … αν εχει και κανενα καλο κινητηρα ειδικα στην ελλαδα θα ξεπουλισει

  • a_f_a

    επιτέλους ένα συνολικά συμπαθητικό τογιοτα. αν ήταν να παρω όχημα της κατηγορίας το έπαιρνα χθες υβριδικό και άσε αγγλους γαλλους πορτογάλους να κουρεύονται.

  • Φωτόνιον

    Παιδιά, εμένα μου ξινίζει άσχημα. Κατά πρώτο λόγο πρέπει επιτέλους να σταματήσει η μόδα “πετάω μια κινεζίνα τάμπλετ στη μέση του πουθενά κι έγινα μοντέρνος”. Επιπλέον -και ακόμα πιο έντονα- με ενοχλεί η ‘ασυνέχεια’ μεταξύ κιβωτίου και χειριστηρίων κλιματισμού. Το κενό αυτό με πάει δεκαετίες πίσω και δεν θα το ήθελα να το δω σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Νομίζω ότι η Toyota έπρεπε να προσπαθήσει περισσότερο για ένα μοντέλο με μεγάλη εμπορική σημασία.

  • Φωτόνιον

    Παιδιά, εμένα μου ξινίζει άσχημα. Κατά πρώτο λόγο πρέπει επιτέλους να σταματήσει η μόδα “πετάω μια κινεζίνα τάμπλετ στη μέση του πουθενά κι έγινα μοντέρνος”. Επιπλέον -και ακόμα πιο έντονα- με ενοχλεί η ‘ασυνέχεια’ μεταξύ κιβωτίου και χειριστηρίων κλιματισμού. Το κενό αυτό με πάει δεκαετίες πίσω και δεν θα το ήθελα να το δω σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Νομίζω ότι η Toyota έπρεπε να προσπαθήσει περισσότερο για ένα μοντέλο με μεγάλη εμπορική σημασία.

  • George Liverpool

    Θα το πω ακομη μια φορα,ισως ειμαι εγω παραξενος,ομως προτιμω τα μοντελα που ενσωματωνουν την οθονη μεσα στο ταμπλο και υπαρχει μια συνεχεια.Αυτο το πραγμα που πεταγονται οι οθονες σαν σφη******ες,μου φαινεται πως χαλαει καπως την εικονα σε πολλα αυτοκινητα.

    • Φωτόνιον

      Συμφωνώ απόλυτα. Νομίζω αυτή η μόδα ξεκίνησε από το model S, αλλά μάλλον δεν κατάλαβαν πολλοί ότι άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας…

    • ποια μοδα ξεκινησε με το model s ?

    • Φωτόνιον

      Τη μόδα: Εσωτερικός σχεδιασμός: ‘πετάω ένα τάμπλετ* και καθάρισα’… :-)
      *Σημείωση: στην περίπτωση βέβαια του model S μάλλον τηλεόραση πρέπει να λέγεται αφού – εάν δεν κάνω λάθος είναι ένα κτήνος 15άρι ή και μεγαλύτερο. Και το εσωτερικό έχει επιπλέον κι άλλα ‘χαϊλίκια’ που ‘δένουν’ τη συνταγή στην περίπτωση αυτή.

    • a_f_a

      εργονομικά η οθόνη πρεπει να ειναι οσο πιο ψηλά γίνεται.
      στο ταμπλο ειναι πολύ χαμηλα

    • mixalhs7

      Εμενα με χαλαει που οι μη ενσωματωμενες οθονες δεν ειναι αποσπωμενες να τις παιρνεις στο σπιτι σου για να τις χρησιμοποιεις ως tablet!

    • a_f_a

      προσωπικά πιστευω στη λύση καπως σαν του “απ”. απλά να έχεις ενα συνδεσμο να συνδέεις ότι hardware θέλεις, τηλέφωνο ή ταμπλετα και οι εταιρίες απλά να έχουν εφαρμογή να κατεβάζεις.

  • Mrdesperado32

    αυτη τη στιγμη ειναι το πιο ομορφο στη κατηγορια…μια εκδοση με τον κομπρεσσορατο και θα δεσει το γλυκο.

  • ad276

    Ωραιο κλασσικο τογοιτα με επιρροες απο chr αλλα αυτη η οθονη………οχι.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ όμορφο και μέσα κι έξω! Τι μας το ‘κρυβαν; Είναι το ομορφότερο στην κατηγορία και μέσα μοιάζει πολύ με το C-HR. Μακάρι να το ξαναλέγανε Corolla κι εδώ αλλά θα το ξαναδούμε ως Auris.

  • cfu

    πολυ καλο

  • Philby

    Όμορφο, δίλιτρο ατμοσφαιρικό χειροκίνητο, δεν θέλω τίποτα άλλο.

  • freedoom1013

    To 1o Toyota που δε με χάλασε αισθητικά!

  • ZafMio

    Φέρτε το και στην Ευρώπη σαν Corolla ρε Τογιοταίοι!!!

  • Nikolaos Charisoglou

    Όμορφο σε σχέση με τα ποιο παλιο αλλα κινητηρας αξιοπιστία οχι σαν κατι γερμανικες φριτεζες που καινε λαδι απο το πρωτο χιλιόμετρο ζωής τους .Toyota ισον απςιρα χιλιόμετρα και καμια καμενη λαμπα

  • Nikolaos Charisoglou

    Μια φορα σε μια συγκριση αυτοκίνητου παντα το ιαπωνικο υστερη εναντι του Ευρωπαϊκού και αυτα γίνονται μονο στην ελλαδα κ Ευρώπη γιατι σε ολο τον κοσμο αλλα λενε για τα ευρωπαϊκά.στα περισσότερα Φόρουμ λενε οτι τα ευρωπαϊκά ειναι τα ποιο αξιοπιστία ειτε γερμανικό ειτε γαλλικό ειτε ιταλικό τα συμπεράσματα δικα σας