Την προηγούμενη εβδομάδα η Acura παρουσίασε τη νέα γενιά του RDX, και σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία για αυτήν ξοδεύτηκαν οι περισσότεροι πόροι της τελευταίας δεκαετίας. Ένας από τους κυριότερους λόγους ήταν η χρησιμοποίηση μιας νέας πλατφόρμας, η οποία εξελίχθηκε από το μηδέν και δεν δανείστηκε από το Honda CR-V, με τον επικεφαλής της Acura, Jon Ikeda, να τονίζει:
Είναι δικιά μας πλατφόρμα. Σκεφτόμαστε πάντοτε την αποτελεσματικότητα, αλλά στο τέλος, το θέμα είναι η κατασκευή του σωστού προϊόντος. Δεν βασίζεται στην πλατφόρμα του CR-V. Είναι το πρώτο μοντέλο μας που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα.
Σύμφωνα με την εταιρία, η νέα πλατφόρμα επιτρέπει την αποτελεσματικότερη χρήση των εσωτερικών χώρων, χάρη στο καλύτερο packaging, το οποία μεταφράζεται σε ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο και περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Η νέα πλατφόρμα κάνει χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής σε περισσότερο από το 50% της, κάτι που αυξάνει δραματικά την ακαμψία της κατασκευής. Τέλος, από θέμα ανάρτησης, στον πίσω άξονα υπάρχει νέα ανεξάρτητη διάταξη πέντε συνδέσμων, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου, ενώ προαιρετικά τοποθετούνται ρυθμιζόμενης σκληρότητας αμορτισέρ.
Το RDX φέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας, την Precision Crafted Performance και ακολουθεί αυτήν που είδαμε στα Precision concept και Precision Cockpit concept το 2016. Διαθέτει κεκλιμένη γραμμή οροφής, LED φωτιστικά σώματα, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.
Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 6,6 εκατοστά και κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο VTEC turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 272 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης SH-AWD με τέσσερις λειτουργίες οδήγησης, Sport, Sport+, Comfort και Snow.