Το πρώτο αγωνιστικό της BMW για την Formula E έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του κατά την διάρκεια δοκιμών εξέλιξης στο κέντρο του Driving Academy της BMW και της MINI, στην πόλη Maisach, κοντά στο Μόναχο. Πίσω από το τιμόνι του πρώτου ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου στην ιστορία του BMW Group ήταν ο οδηγός αγώνων ο Tom Blomqvist.

Η γερμανική εταιρία ονομάζει το μονοθέσιο iFE.18, και αποτελεί ορόσημο για την BMW, καθώς το project της Formula E είναι η πιο αξιόλογη μεταφορά τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των αυτοκινήτων παραγωγής στην ιστορία της BMW.

To μονοθέσιο θα τρέξει με τα χρώματα της BMW i Motorsport για πρώτη φορά την 5η σεζόν, που ξεκινά στο τέλος του χρόνου. Ενσωματώνει την halo προστασία της FIA και στο εμπρός μέρος υπάρχουν αεροδυναμικά καλύμματα των τροχών, εμπνευσμένα από τα LMP1 αγωνιστικά. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί ένας τεράστιος διαχύτης, με τις αεροτομές να έχουν έντονες ακμές.

Ο ηλεκτροκινητήρας του μονοθεσίου αποδίδει 250 kW (335 άλογα), με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 54 kWh, κάτι που θα βάλει τέλος στην αλλαγή των μονοθεσίων στο μέσον των σημερινών αγώνων, λόγω μη επαρκούς αυτονομίας.

Η Spark Racing Technologies ήταν η εταιρία που κέρδισε τον διαγωνισμό για την παραγωγή του μονοθεσίου, με την McLaren Applied Technologies να είναι αυτή που θα προμηθεύει τα αυτοκίνητα με μια νέα μπαταρία, αφού με την σειρά της κέρδισε τον διαγωνισμό από την Williams Advanced Engineering.

Ο CEO της Formula E, Alejandro Agag, δήλωσε ότι το νέο μονοθέσιο αντιπροσωπεύει το μέλλον των αγώνων, χωρίς ωστόσο να αποδεικνύεται από τα νούμερα τηλεθέασης των προηγούμενων σεζόν, αλλά και τις επιλογές διάφορων πόλεων.

  • τα ηλεκτροκίνητα μου φαίνονται πιο όμορφα από τα f1

  • τα ηλεκτροκίνητα μου φαίνονται πιο όμορφα από τα f1