Η Lamborghini παρουσίασε την τελευταία έκδοση της Diablo -προ Group εποχής- το 1998, με την VT να φορά αρχικά τον V12 κινητήρα, 5,7 λίτρων, με απόδοση 530 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., και 580 Nm ροπής, στις 5.200 σ.α.λ.


Δύο χρόνια αργότερα, και ενώ την είχε αναλάβει η Audi, ο Luc Donckerwolke ανανέωσε το μοντέλο, που πλέον διέθετε μια υπερκυβισμένη έκδοση του 5,7 λίτρων V12 κινητήρα. Έτσι, πλέον ήταν 6 λίτρα, με την εισαγωγή αέρα να ήταν κατασκευασμένη από μαγνήσιο. Η απόδοση του έφτασε τα 550 άλογα στις 7.100 σ.α.λ., και 620 Nm ροπής, στις 5.500 σ.α.λ. Η δύναμη αυτή έφτανε μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης της LM002, με το εμπρός μπλοκέ διαφορικό να είχε ποσοστό εμπλοκής 25%, ενώ το πίσω 45%.

Η Diablo VT SE βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 40 αυτοκινήτων, εκ των οποίων τα 20 ήταν βαμμένα στο χρυσό χρώμα Oro Elios, όπως αυτό που βλέπεις εδώ.Η συγκεκριμένη είναι η 12η που κατασκευάστηκε, και οι συνολικά δύο ιδιοκτήτες της έχουν διανύσει 19.860 χλμ. από το 2001.