Εντελώς διαφορετική η σημερινή εικόνα του Sebastian Vettel, που σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν από τις κατατακτήριες. Ο Γερμανός δεν ήταν χθες ικανοποιημένος από την SF71H, όμως τα πράγματα σήμερα είναι τελείως διαφορετικά. Βελτιωμένος και ο ρυθμός του Lewis Hamilton, που ήταν ο δεύτερος ταχύτερος, με τον Kimi Raikkonen να είναι ελάχιστα πιο αργός από τον Βρετανό.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Sergio Perez, Kevin Magnussen, Lance Stroll, Esteban Ocon και τον Sergey Sirotkin που είναι ο τελευταίος από την πρώτη δεκάδα, μπροστά από τους Fernando Alonso και Daniel Ricciardo. Ας δούμε πώς εξελίχθηκε στο FP3:

Ο ουρανός είχε αρκετά σύννεφα και οι θερμοκρασίες διαμορφωνόταν στους 24°C στον αέρα και τους 29°C στην άσφαλτο. Τα McLaren, Sauber και Haas βγήκαν για να κάνουν το installation lap, ωστόσο δεν τους ακολούθησε κάποιος άλλος, με τον Magnussen να αναφέρει ότι η πίστα είχε περισσότερη σκόνη σήμερα, ενώ ίσως υπήρχαν και κάποιες ψιχάλες στις τελευταίες στροφές.

Hulkenberg, Ricciardo, Verstappen, Raikkonen και Vettel βγήκαν για πρώτη φορά στα έξι λεπτά από το ξεκίνημα, με τον Αυστραλό να γίνεται ο πρώτος που ολοκληρώνει γύρο, στο 1:46.1, με τα ultrasofts, αλλά οι Verstappen, Raikkonen και Vettel ήταν ταχύτεροι, και μάλιστα ο Γερμανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:44.7, όντας τρία δέκατα ταχύτερος από τον team-mate του.

Ο Raikkonen πέρασε στην πρώτη θέση με 1:43.8, όμως ο Vettel απάντησε με 1:43.6. Ο Hamilton σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα στο πρώτο και το τρίτο κομμάτι, αλλά παρ’ όλα αυτά ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Vettel, κάτι που δείχνει ότι έχασε πολύ χρόνο στο δεύτερο κομμάτι. Οι χρόνοι βελτιωνόταν συνεχώς και ο Vettel βρήκε άλλο μισό δευτερόλεπτο, με μοβ στο πρώτο και δεύτερο κομμάτι, όντας έτσι εφτά δέκατα ταχύτερος από τον δεύτερο Raikkonen.

Ο Verstappen είχε περάσει στην τρίτη θέση, με τη διαφορά του από τον «Iceman» να είναι 82 χιλιοστά, την ώρα που ο Ricciardo ήταν στα pits, όπως και αρκετοί οδηγοί στο τέλος του πρώτου 20λεπτου. Ο Hamilton συνέχιζε να χάνει το πίσω μέρος κάποιες φορές, όπως και ο Stroll, που ήρθε πολύ κοντά στον τοίχο, αλλά δίχως τελικά να χτυπήσει.

Πάνω από τους μισούς οδηγούς στην πίστα στα 25 λεπτά από το ξεκίνημα, με την πίστα και γίνεται όλο και πιο καθαρή, κάτι που συνέβαλε στη βελτίωση των χρόνων. Ο Alonso ανέβηκε στην ένατη θέση, πίσω από τον Sirotkin, την ώρα που ο Vandoorne συνέχιζε να είναι εκτός 15άδας. Αντίθετα, ο Perez πέρασε στην έκτη θέση, όσο οι Grosjean και Bottas είχαν ανέπαφες εξόδους.

Είχαμε περάσει στο δεύτερο μισό και ο αέρας συνέχιζε να δυσκολεύει τις προσπάθειες των οδηγών, με τον Grosjean να παραπονιέται διαρκώς για υπερστροφή στην VF-18. Οι κορυφαίοι συνδυασμοί εξακολουθούσαν να βρίσκονται στα pits, εκτός από τον Ricciardo, που ήταν στην δωδέκατη θέση, όμως δεν πίεζε για να βελτιώσει. Ο Ocon είχε βρεθεί μπροστά από τον Perez, ο οποίος δευτερόλεπτα αργότερα μετακινήθηκε στην τρίτη θέση, 760 χιλιοστά μακριά από τον Vettel.

23 λεπτά έμεναν όταν τα δύο Ferrari βγήκαν ξανά στην πίστα, η οποία δεν φιλοξενούσε πολλά μονοθέσια εκείνη την ώρα. Μαζί τους και τα Mercedes, που φορούσαν επίσης την ultrasoft γόμα. Ο Bottas βελτίωσε σε 1:43.5, αλλά ήταν σχεδόν 4 δέκατα πίσω από τον Vettel. 1:43.8 από τον Hamilton, μόλις τρία χιλιοστά ταχύτερος από τον τέταρτο Raikkonen, χωρίς ο γύρος του Βρετανού να εντυπωσιάζει, παρόλο που βελτίωση την προσωπική του επίδοση στο δεύτερο κομμάτι.

Ο Raikkonen πίεσε την SF71H, με αποτέλεσμα να ανέβει στη δεύτερη θέση, την ώρα που ο Vettel βελτίωνε σε 1:43.0, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 4 δέκατα. Ο Hamilton βελτίωσε σε 1:43.5 και πέρασε στην τρίτη θέση, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να απειλήσει τον Vettel, με 13 λεπτά για το τέλος της περιόδου.

Αμέσως μετά, ο Raikkonen πάτησε γκάζι, αλλά το τρίτο κομμάτι δεν ήταν καλό, με αποτέλεσμα να μην δει βελτίωση. Αντίθετα, ο Hamilton πήρε τη δεύτερη θέση από τον Φινλανδό, με μοβ στο πρώτο κομμάτι, ωστόσο και πάλι απείχε 361 χιλιοστά από τον Vettel. Στα 9 λεπτά από το τέλος, ο Sirotkin έχασε τα φρένα και χτύπησε στον τοίχο της Στροφής 3, με αποτέλεσμα να έχουμε κόκκινη σημαία, κάτι που ανάγκασε όλους τους οδηγούς να επιστρέψουν στα pits.

Τρία λεπτά έμεναν όταν εμφανίστηκε η πράσινη σημαία, με πολλούς οδηγούς να βγαίνουν για τα τελευταία τους χιλιόμετρα. Βέβαια, αποστάσεις δεν ήταν ιδανικές, έτσι λίγοι κατάφεραν να βελτιώσουν μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 16:00  ώρα Ελλάδας.

1Τα highlights

2Αποτελέσματα