Ο Helmut Marko, σύμβουλος της Red Bull στον τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συναντήθηκε -στα paddocks του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν- με τον Masashi Yamamoto, επικεφαλής της Honda, το περασμένο Σαββατοκύριακο, για το ενδεχόμενο συνεργασίας των δύο πλευρών και τις συνθήκες κάθε συμβαλλόμενου μέρους για να συμβεί μια συμφωνία.

Στο τέλος της φετινής σεζόν, το συμβόλαιο της Red Bull με τη Renault -η οποία την προμηθεύει τα power units- λήγει, και οι δύο πλευρές δεν έχουν δείξει κανένα σημάδι για πιθανή ανανέωση.

Έτσι, η αυστριακή ομάδα ξεκίνησε συζητήσεις με τη Honda, ώστε να φορέσει τα power units της το 2019 και το 2020. Όπως γνωρίζεις, οι Ιάπωνες ήδη συνεργάζονται με την Toro Rosso, και η μέχρι στιγμής απόδοση της κάθε άλλο παρά κακή μπορεί να χαρακτηριστεί.

Ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος, καθώς -σύμφωνα με την FIA- οι ομάδες πρέπει να έχουν αποφασίσει μέχρι τις 15 Μαΐου τον προμηθευτή power unit για το 2019. Υπάρχει ευελιξία σε αυτήν την ημερομηνία, υπό την προϋπόθεση ότι όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων και η FIA συμφωνούν, αλλά η Renault έχει δηλώσει ότι θα τηρήσει την συγκεκριμένη προθεσμία, αν είναι να συνεχίσει να προμηθεύει τη Red Bull.

Σχολιάζοντας το ραντεβού με την Red Bull, ο Yamamoto δήλωσε πως όλα κύλησαν θετικά, τονίζοντας:

Ακριβώς επειδή ήταν η πρώτη μας συνάντηση, συζητήσαμε για το πώς έχει η κατάσταση και για τις δύο πλευρές, τι περιμένουμε ο ένας από τον άλλον. Ήταν η πρώτη μας επαφή. Ναι, ήταν θετική. Πιστεύουμε πως και οι δύο είμαστε ικανοποιημένοι. Έχουμε καλές σχέσεις. Παρόλα αυτά, ήταν η πρώτη φορά που συζητάμε κι επίσημα. Είναι η αρχή μίας πιθανής μελλοντικής συνεργασίας.

Έχουμε υποχρέωση να καταθέσουμε τα χαρτιά μας ως τις 15 Μαΐου στη FIA. Είναι κάτι το οποίο αρχίζουμε να συζητάμε τώρα και πρέπει να είναι μία ομαλή διαδικασία ανάμεσα στη Honda και τη Red Bull.

Θέλω να χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο που απομένει για να συζητήσουμε με το Δ.Σ. της Honda, προτού μιλήσω ξανά με τη Red Bull για να κάνουμε τα επόμενα βήματά μας. Όταν αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στην F1, το πλάνο δεν ήταν να μείνουμε με μία ομάδα, αλλά να έχουμε και άλλες συνεργασίες. Τα μέλη του Δ.Σ. γνωρίζουν τις συζητήσεις που έχουν γίνει και υπάρχει μεγάλος σεβασμός για τη σχέση με την RedBull.