Ο Peter Schreyer είναι ίσως ο πιο βασικός λόγος που την τελευταία δεκαετία η εικόνα και η αντίληψη για τα προϊόντα της Kia και της Hyundai έχει αλλάξει άρδην και τα μοντέλα των Κορεατών από φθηνές εναλλακτικές προτάσεις πλέον θεωρούνται βασικοί “παίχτες” σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς των αυτοκινήτων.

Από το 2006, ο Schreyer είναι υπεύθυνος σχεδιασμού για την Kia, ενώ από το 2012 κατέχει την μια -εκ των τριών- θέση ως πρόεδρος του ομίλου Hyundai-Kia. Σε συνέντευξη που έδωσε κατά το λανσάρισμα του νέου Kia K900, ο Schreyer είπε ότι η χαρακτηριστική “tiger nose” μάσκα της Kia είναι εδώ για να μείνει… για πάντα.

Ακόμα την συνέκρινε με αυτή της BMW, λέγοντας:

Πιστεύω ότι [η tiger nose μάσκα] είναι ότι οι γρίλιες των “νεφρών”. Ακόμη και αν η BMW τις εξομαλύνει αυτή τη στιγμή. Είμαι πολύ χαρούμενος και πιστεύω ότι είναι πολύ καλό για την Kia ότι έχουμε την “tiger nose”.

Όπως εξήγησε ο Schreyer, ένα μεγάλο μέρος της ευτυχίας του με τη μάσκα της Kia προέρχεται από την ευελιξία που προσφέρει ο σχεδιασμός της, γι’αυτό και πιστεύει ότι θα έχει εφαρμογή για “άπειρα'” χρόνια. Για να προσθέσει:

Φυσικά, έχουμε την ελευθερία σε σύγκριση με τις γρίλιες των “νεφρών” που είναι πιο σταθερές. Δεν μπορούν να σπάσουν. Η “tiger nose” είναι πολύ πιο ευμετάβλητη. Μπορείς να την κάνεις ψηλότερη, χαμηλότερη, πλατύτερη, μικρότερη, να την συνδυάσεις με διαφορετικά φωτιστικά σώματα, και οτιδήποτε άλλο.

Από την στιγμή που έχεις αυτά τα δύο πράγματα στη μέση, λειτουργεί πάντα. Είχαμε πρόσφατα ένα εργαστήριο με σχεδιαστές, όπου συζητήσαμε για το πώς θέλουμε να προχωρήσουμε και τι θέλουμε να κάνουμε. Ένα πράγμα που είπαμε όλοι ήταν: “Η “tiger nose” για πάντα.”