Μετά την ανακοίνωση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων της Tesla και με αφορμή την κατακραυγή από αρκετά αμερικάνικα μέσα, ο Elon Musk θέλοντας να δείξει ότι δεν ισχύει τίποτα από όσα λέγονται και γράφονται αγόρασε χθες, Δευτέρα, μετοχές της εταιρίας του, αξίας περίπου 9,85 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη αγορά μετοχών που πραγματοποίησε ο 46-χρονος Νοτιοαφρικανός από τον Μάρτιο του 2017. Ο Musk ήταν ήδη ο μεγαλομέτοχος της Tesla, και μετά την τελευταία εξαγορά το ποσοστό του πλέον πλησιάζει το 20%.

Ο Musk έχει υποσχεθεί ότι θα “κάψει” εκείνους που στοιχηματίζουν ενάντια στην ευημερία της εταιρίας, η οποία όμως δεν έχει παρουσιάσει κερδοφορία στην 15-χρονη ιστορία της, κυρίως εξαιτίας των τεράστιων επενδύσεων που κάνει σε τεχνολογία και εργοστάσια.

Η προσωπική περιουσία του Musk υπολογίζεται στα 19,5 δις δολάρια.

  • Anestis Genk

    Κι εγώ θέλω να κάνω μια αυτοκινητοβιομηχανία και να με πλερώνουν για να έχω 15 χρόνια χασούρα.

    • rafael

      ελληναρας??

    • a_f_a

      έλληνας ειναι ο μασκ;

    • rafael

      Ετσι για την ιστορια …. Ο steve job εκδιώχθηκε απο την εταιρεία του…..μετα γύρισε και σαρωσε…..παιζουν σε αλλο επιπεδο οι τυποι. Δεν μπορουμε με ελληνικο τροπο να αντιληφθουμε και πολλα

    • a_f_a

      νομίζω ο κωνσταντεν στους απαράδεκτους το έθεσε στις σωστές βάσεις

      https://www.youtube.com/watch?v=oCNp3BuGY20

    • rafael

      Εχεις δικιο…ειναι προφανες…μα πως δεν το προσσεγγισα ετσι….μπραβο εχεις δικιο… #ελεος_με_τους_μπετοστοκους

  • JohnnyXP64

    νομίζω το ότι έριξε την τιμή της μετοχής μετα την συνάντηση ήταν κόλπο ώστε να αγοράσει ο ίδιος περισσότερες μετοχές σε καλύτερη τιμή γιατί ξέρει τι έχει να γίνει στο μέλλον καλύτερα απο τον καθε επενδυτη. επίσης οι λογοι που επικαλείται τώρα είναι απλά poulmour κ με ενα σμπαρο 2 τριγωνια. κ να μην της κρατήσει κ να της πουλήσει σε λιγο καιρό πάλι κέρδος θα εχει.

    • a_f_a

      έχει μια πιθανότητα αυτό που λες, αλλά κάτι τέτοιες κινήσεις και καλά, δεν τις ψάχνουν κάτι επιτροπές κεφαλαιαγορών και χρηματιστήρια;
      αν ειναι έτσι βεβαια, καλά να παθουν και οσοι ψωνιζουν τεσλα, τον πληρωνουν 15 χρόνια και ο μασκ τους γλεντάει με παουερποϊντ σκαϊπ παρουσιασεις.

  • Va G

    τα έβαλε με θεούς (πολυεθνικές) και δαίμονες (λόμπι) και κατάφερε να δημιουργήσει εκπληκτικά προϊόντα που κυκλοφορούν στους δρόμους (και στο διάστημα ;-) ) και όχι σε παρουσιάσεις powerpoint. Ακριβά ακόμα, σε μεγάλη έλλειψη λόγω ζήτησης αλλά οι τυχεροί ξέρουν “τι παίζει”. Και η 15χρονη χασούρα είναι η μια όψη του νομίσματος. Οι πατέντες/τεχνογνωσία θα αξίζουν και θα του αποφέρουν δεκάδες δις σε βάθος χρόνων.

  • Va G

    τα έβαλε με θεούς (πολυεθνικές) και δαίμονες (λόμπι) και κατάφερε να δημιουργήσει εκπληκτικά προϊόντα που κυκλοφορούν στους δρόμους (και στο διάστημα ;-) ) και όχι σε παρουσιάσεις powerpoint. Ακριβά ακόμα, σε μεγάλη έλλειψη λόγω ζήτησης αλλά οι τυχεροί ξέρουν “τι παίζει”. Και η 15χρονη χασούρα είναι η μια όψη του νομίσματος. Οι πατέντες/τεχνογνωσία θα αξίζουν και θα του αποφέρουν δεκάδες δις σε βάθος χρόνων.

    • Chris

      Συμφωνώ σε όλα

    • Chris

      Σε αυτό το βάθος χρόνου οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα είναι μέσα για τα καλά στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης (κι όχι μόνο). Κι αν η Tesla δεν κατόρθωσε να καταγράψει κέρδη στα χρόνια που είχε το «μονοπώλιο» στην ηλεκτροκίνηση τότε μάλλον δεν έχει και πολλές ελπίδες επιβίωσης στο μέλλον. Κρίνοντας μάλιστα κι από την κωλοπιλάλα που έπιασε τώρα τον Elon μπας και κατορθώσει ποτέ να πιάσει τα επιθυμητά νούμερα παραγωγής του model 3. Τώρα που και οι ανταγωνιστές έχουν αρχίσει να προσφέρουν και στην αμερικανική αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους και χωρίς το ατού της προπαραγγελίας.
      Μου αρέσει πάντως η αφέλεια ορισμένων. Ό,τι και καλά οι υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες με διαρκή παρουσία αιώνα και βάλε στα πράγματα δεν έχουν κάνει τίποτε σε άλλους τομείς πέρα από τις μεκ , πετούσαν αετό όλα αυτά τα χρόνια κι έτσι. Στην πραγματικότητα έχουν γράψει άπειρα χιλιόμετρα δοκιμάζοντας έναν σκασμό πατέντες στον μηχανοκίνητο (εκεί που ο τέσλας έχει παρουσία μηδέν) ενώ άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός πως ο όμιλος Daimler κοντεύει να κλείσει δεκαετία από τότε που απέκτησε μερίδιο της Tesla και ανέπτυξε συνεργασία μαζί της.
      Ο «αντισυστημικός» Elon που τα έβαλε με πολυεθνικές (όντας ο ίδιος ιδιοκτήτης πολυεθνικών ή συνεταίρος τους) και τα λόμπι (από τα οποία αποσπά χρηματοδότηση) χαχα. Ναι τύφλα να έχει ο Τσε!