Έχουν περάσει έξι μήνες από την στιγμή που η αμερικάνικη Hennessey Performance -που πλέον ορίζεται ως κατασκευαστής, και όχι ως βελτιωτής- παρουσίασε στην SEMA το νέο Venom F5. Από την πρώτη στιγμή ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, John Hennessey έχει δηλώσει ότι θέλει να είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα σπάσει το “φράγμα” των 300 μιλίων/ώρα (484 χλμ/ώρα), και αυτό σκοπεύει να κάνει στις αρχές του επόμενου έτους.

Αυτός είναι ο μεγάλος και τολμηρός στόχος μας. Όταν πετυχαίνουμε ένα στόχο, ψάχνουμε για το επόμενο βουνό και έτσι το πραγματικό μεγάλο βουνό για μας ήταν να σχεδιάσουμε, να εξελίξουμε και να κατασκευάσουμε το δικό μας bespoke αυτοκίνητο. Είμαστε στην αγορά για 27, 28 χρόνια. Είμαστε γνωστοί ότι είμαστε γρήγοροι, και σκεφτόμουν: “Εντάξει, κερδίσαμε τη Bugatti το 2014 με το Venom GT. Ποιος είναι ο επόμενος μεγάλος αριθμός; Ποιος είναι ο επόμενος μεγάλος στόχος;

Η κανονική παραγωγή του Venom F5 αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2019, αλλά η αμερικάνικη εταιρία σκοπεύει να φτιάξει νωρίτερα ένα αυτοκίνητο δοκιμών, ώστε να επιχειρήσει και το ρεκόρ τελικής ταχύτητας.

Να θυμίσω ότι στο κέντρο του αμερικάνικου hypercar υπάρχει ένας 8-λίτρων αλουμινένιος biturbo V8 κινητήρας, απόδοσης 1.600 ίππων και 1.762 Nm. Όλη αυτή η δύναμη στέλνεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μονού συμπλέκτη, ενώ προαιρετικά υπάρχει και ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο.

Το πλαίσιο του Venom F5 δεν βασίζεται σε κάποιο σασί της Lotus, καθώς πλέον είναι χτισμένο σε μια μονοκοκ carbon “μπανιέρα”, κατασκευής Hennessey. Ομοίως και το σώμα του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από carbon, με το συνολικό βάρος να ανακοινώνεται στα 1.338 κιλά. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του νέου F5 είναι Cd 0,33, όταν το Venom GT είχε Cd. 0,44 και η Bugatti Chiron έχει Cd. 0,38.