Η Toyota πιστεύει πως μέχρι το 2030 θα έχει πουλήσει περισσότερα από 4 εκατ. υβριδικά μοντέλα, μιας και τα θεωρεί το μεγαλύτερο όπλο της “στη μάχη” μείωσης των εκπομπών CO2.

Όπως είπε ο Shizuo Abe, επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Toyota, μέχρι το 2030 θα έχουν πουλήσει “αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ” ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ηλεκτρικών μοντέλων, σύμφωνα με τον Abe, είναι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες είναι δαπανηρές, βαριές και μεγάλες, ενώ χάνουν την χωρητικότητά τους μετά από κάποια χρόνια, έχοντας ολοκληρώσει εκατοντάδες κύκλους φόρτισης.

Ο Abe συμπλήρωσε πως ένα ηλεκτρικό Prius για να είχε αυτονομία 400 χλμ θα έπρεπε να είχε μπαταρία ιόντων λιθίου 40 kWh που θα κόστιζαν μεταξύ 7.000 και 10.000 δολαρίων. H Toyota πιστεύει πως η εικόνα των ηλεκτρικών θα αλλάξει μετά το 2030, όταν και θα κυκλοφορήσουν ευρέως στην αγορά οι μπαταρίες στερεού τύπου.

Οι μπαταρίες αυτές θα αντικαταστήσουν τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου, έχοντας μικρότερο μέγεθος, αλλά συνάμα πενταπλάσια αυτονομία. Αντί για υγρό ηλεκτρολύτη, που χρησιμοποιούν οι μπαταρίες νικελίου-υδριδίου και ιόντων-λιθίου, διαθέτουν έναν στερεό κεραμικό ή πολυμερή ηλεκτρολύτη, προσφέροντας αυτονομία 500 χλμ ανά φόρτιση σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο.

Οι περισσότερες μπαταρίες ιόντων-λιθίου χρειάζονται 20 με 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, για να γεμίσουν στο 80%, προσφέροντας μια αυτονομία -στην καλύτερη- 350 χλμ. Η Toyota θέλει με τις νέες μπαταρίες να μειώσει τον χρόνο φόρτισης σε όσο χρόνο διαρκεί η πλήρωση του ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

  • μικρη συμασια εχει αλλα συμφωνω μαζι τους

  • SAMURAI-66

    Οτιδηποτε αλλο διαφορετικο θα μπορουσαν να πουν ηταν ψεμα απο την πλευρα τους….οταν εισαι ο παγκοσμιος ηγετης στα υβριδικα και εχεις χτισει το ονομα σου επανω τους σαφως και θα τα υποστηριξεις οσο γινεται περισσοτερο αυτο το ειδος τροφοδοσιας στα οχηματα σου.
    Στα σχετικα με την toyota και συγκεκριμενα στο πολυτελες brand lexus εκανε την εμφανιση της αλλα μια διπλη φωτο του lf1 limitless…που θα αποκτησει το κωδικο παραγωγης LQ…απο το περιοδικο best car μετα το αντιστοιχο δημοσιευμα απο το mag x που δειχνει την εικονα της υβριδικης μορφης του σε στυλ κουπε πολυ κοντα σε αυτο του πρωτοτυπου με της κρυμμενς χειρολαβες των θυρων οπως και στο σπορ κουπε lc και την ανανεωμενη σχεδιασης εμπρος μασκα ενω και τα δυο περιοδικα θεωρουν δεδομενο πως η εκδοση των 600+ ιππων πρεπει να θεωρειται σιγουρη σε μια προσπαθεια να ερθει σε απευθειας αντιπαραθεση το lexus LQ με την lamborghini urus.
    https://uploads.disquscdn.com/images/3258ee11b3034090240fc00b929ab0a6c012d00665093710c687757073dc287f.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/1187b9a27b81005ad1a1fb0e8d0c14553c21b6f8c9fffa129f27d6b5fdab404f.jpg