Τον περασμένο Νοέμβριο, η Fisker προχώρησε στη κατοχύρωση νέων διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας σχετικά με την τεχνολογία των Solid-State μπαταριών, και παρότι η εταιρία παρουσίασε επίσημα το EMotion, το νέο της μοντέλο, στο περιθώριο της CES τον Ιανουάριο του 2018, η κυκλοφορία του ίσως καθυστερήσει, έτσι ώστε να κάνει τις εν λόγω μπαταρίες άριστες στη χρήση.

Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια του Henrik Fisker, καθώς τόνισε:

Έχουμε τουλάχιστον 20 ακόμη μήνες μπροστά μας [για την κατασκευή της έκδοσης παραγωγής] και ενδέχεται να καθυστερήσουμε το λανσάρισμα για να ενσωματώσουμε τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης από την αρχή.

Οι επιστήμονες μας είχαν μερικές σημαντικές ανακαλύψεις και τώρα είμαστε πολύ πιο σίγουροι για την τεχνολογία. Υπάρχουν ακόμα πολλά εμπόδια που πρέπει να επιλυθούν – δεν είναι εύκολο να φέρεις αυτή τη νέα τεχνολογία στη μαζική αγορά. Ωστόσο, εργαζόμαστε σκληρά σε αυτό και σχεδιάζουμε να κάνουμε δοκιμές του οχήματος το επόμενο έτος.

Οι solid-state μπαταρίες μας χρειάζονται λιγότερη ψύξη από τις παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζουμε τις solid-state μπαταρίες μας και ψάχνουμε να δούμε αν πραγματικά χρειαζόμαστε ενεργή ψύξη, πράγμα που θα μειώσει το κόστος της μπαταρίας.

Να θυμίσω, ότι το Fisker EMotion είχε ανακοινωθεί ότι θα διαθέτει μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 145 kWh, η οποία όπως καταλαβαίνεις είναι 45% μεγαλύτερη από αυτή που τοποθετείται στα Tesla Models S και X 100D.

  • gv

    αυτη η παραξενη εταιρεια σε τι φαση ειναι?
    πουλαει τιποτα?
    εχει μαζικη παραγωγη?

  • Γιώργος Βαρδου

    αυτός ο Fisker αφού δεν το έχει με το να φτιάχνει εταιρίες κι αυτοκίνητα (βλ. Fisker Karma, Karma Revero, VLF Destino), γιατί δεν το παρατάει;