Η Volvo θέλει μέχρι το 2025, το 50% των πωλήσεών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά και το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο της θα είναι το XC40 EV. Θα παρουσιαστεί το 2019 και θα έχει αυτονομία 500 χλμ στον κύκλο δοκιμών NEDC, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 300 χλμ σε πραγματικές συνθήκες.

Η επιδίωξή της σουηδικής εταιρείας είναι, έως το 2025, τα ηλεκτρικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών της πωλήσεων. H Volvo έχει ήδη ανακοινώσει από πέρυσι ότι όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει από το 2019, θα είναι διαθέσιμα και σε υβριδικές, plug-in υβριδικές ή πλήρως ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Η εταιρία θέλει ενιαίο, παγκόσμιο standard στους φορτιστές. Μάλιστα πιστεύει πως η μείωση του κόστους των μπαταριών θα επιτρέψει τα ηλεκτρικά μοντέλα να έχουν παρόμοια τιμή με τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου, κάνοντας τα ελκυστικά στους καταναλωτές. Επί του παρόντος, το 14% των πωλήσεων του XC90 σε παγκόσμιο επίπεδο είναι plug-in, με την εταιρία να αναμένει πως περίπου το 15% των πελατών του νέου XC60 θα το προτιμήσει με τον υβριδικό κινητήρα.

Η Volvo, σε αντίθεση την Tesla και τις VW Group, BMW Group, Daimler και Ford, δεν είναι διατεθειμένη αυτή τη χρονική περίοδο να κατασκευάσει το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών, κάτι που σίγουρα θα λειτουργήσει αρνητικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.