Χθες ήταν το πρώτο podium στον εντός έδρας αγώνα του, σήμερα η πολυπόθητη νίκη για τον Marco Wittmann! Ο Γερμανός, στον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, όπως δήλωσε μετά τον τερματισμό, είδε πρώτος την καρό σημαία και ο Ιταλός Edoardo Mortara, νικητής χθες, δεν μπόρεσε, όσο και να προσπάθησε, να του χαλάσει τη γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Daniel Juncadella για τη Mercedes.

1Δοκιμαστικά

Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά που προηγήθηκαν, ο Ισπανός οδηγός της Mercedes Daniel Juncadella κατέκτησε την παρθενική του pole position στο DTM, με χρόνο 0:47.703, 0,034″, πιο γρήγορος από τον Gary Paffett. Τους πέντε κορυφαίους χρόνους σημείωσαν οδηγοί της Mercedes και στις θέσεις “3-5” βρέθηκαν οι Lucas Auer, Paul di Resta και Edoardo Mortara.

2Αγώνας

Στην εκκίνηση, ο Auer ξεπετάχτηκε από την τρίτη θέση και προσπάθησε να προσπεράσει τον Juncadella, που μάλλον είχε πιο πολύ στραμμένη την προσοχή του στον δεύτερο Paffett. O Iσπανός διατήρησε την πρωτοπορία και με την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, οι Mortara, Eriksson, Müller, Rockenfeller και Green εισήλθαν στα pits για το υποχρεωτικό τους pit stop. Ο Wittmann προσπαθούσε να προσπεράσει τον di Resta, κλασικά στα φρένα στην πρώτη στροφή της πίστας (Grundig Kehre), αλλά ο οδηγός της Mercedes είχε έτοιμη την απάντησή του αμέσως μετά. Μετά από 5 γύρους, ο Auer βρισκόταν στα 0,4” πίσω από τον Juncadella, ενώ ο di Resta ολοκληρωνε το pit stop στα 6,9”, βγαίνοντας μπροστά από τον Mortara στην 12η θέση.

Ήδη οι πρωτοπόροι είχαν φτάσει τους αργότερους συνδυασμούς οδηγών, αυτών δηλαδή που είχαν μπει νωρίς στα pits, και ήθελαν γρήγορα και ανεμπόδιστα να απαλλαγούν από αυτούς. Στις πίσω θέσεις, ο Eriksson ηταν σταθερά, στον ένατο γύρο, πίσω από τον Glock, o Mortara πλησίαζε με γρήγορο ρυθμό τον di Resta, ο οποίος προσπαθούσε στους πρώτους γύρους από την ολοκλήρωση του pit stop, να φέρει τα ελαστικά στην ιδανική θερμοκρασία. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2016 στη Formul1 Nico Rosberg παρακολουθούσε από τα box τις προσπάθειες των οδηγών της Mercedes, τη στιγμή που ο Paffett, με ένα αργό pit stop της τάξης των 8,5” επέστρεφε στην πίστα. Ο Wittmann ολοκλήρωσε το pit stop του, με χρόνο-ρεκόρ, για τα δεδομένα του DTM, σε 6,3” και οι μάχες στις πιο πίσω θέσεις είχαν ανάψει για τα καλά. Mortara, Wittmann, Auer, di Resta, Müller είχαν δημιουργήσει το δικό τους “τρενάκι”, ο Glock καιροφυλακτούσε για ένα λάθος των προπορευομένων. Στον 18ο γύρο, ήταν η σειρά του πρωτοπόρου Juncadella να μπει στα pits και di Resta, Spengler, Mortara χώρεσαν και έστριψαν ταυτόχρονα στην πρώτη στροφή.

Μετά από 20 γύρους αγώνα, η δεκάδα ήταν: Rast, Frinjs, Duval, Wehrlein, Auer, Juncadella, Wittmann, Mortara, Spengler, di Resta. O Wittmann, στην προσπάθειά του να αναρριχηθει στην κατάταξη, προσπέρασε άψογα τον Auer από την εξωτερική στην Grundig Kehre, ενώ το ίδιο επιχείρησε στα Schöller-S με αντίπαλο τον Juncadella, με τους δύο οδηγούς να είναι δίπλα δίπλα. Πίσω τους, ακολουθούσαν οι Auer, Mortara και Spengler. O Juncadella κρατούσε την θέση του, κλείνοντας την πόρτα στον δύο φορές πρωταθλητή, αλλά ο Γερμανός δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και προσπέρασε τελικά τον Ισπανό για την 5η θέση.

Για αρκετή ώρα, ο σκηνοθέτης του αγώνα ήταν κυριολεκτικά καθηλωμένος στις εντυπωσιακές μάχες μεταξύ Glock και Paffett, που θύμισαν τις αντίστοιχες στον δεύτερο αγώνα στο Hockenheim. Βέβαια, η μάχη αφορούσε την κατάληψη της 12ης θέσης, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μειωνόταν το ενδιαφέρον. Ο Paffett, σε ένα φρενάρισμα πανικού, έπεσε πάνω στον Glock, χωρίς, όμως, κάποια περαιτέρω “δράματα”, η διαφορά κυμαινόταν από 0,2 έως 0,5” μεταξύ των δύο οδηγών και οι μικροεπαφές δεν έλειπαν. Ωστόσο, ο Paffett διαμαρτυρόταν αδίκως στην ενδοεπικοινωνία να δώσει ο Glock τη θέση πίσω, το πείσμα και εμπειρία του Βρετανού και του Γερμανού έφταναν και περίσσευαν, ο Glock ήξερε καλά σε ποιο σημείο να αμυνθεί και αντίστοιχα ο Paffett πού να επιτεθεί. Η “γιγαντομαχία” έλαβε-άδοξα- τέλος στην κίνηση του Βρετανού να προσπεράσει ριψοκίνδυνα τον Γερμανό στα Schöller-S, που είχε ως αποτέλεσμα το στιγμιαίο γλίστρημα του οδηγού της Mercedes, που τον έφερε όμως πίσω από τους Eriksson και Eng.

3

O Wehrlein, εν τω μεταξύ, ολοκλήρωσε το pit stop και βγήκε στην ένατη θέση, μπροστά απ΄τον Glock και στον 43ο γύρο, η τάξη αποκαταστάθηκε στην κορυφή, με τον Wittmann να βρίσκεται στην πρωτοπορία μετά την ολοκλήρωση των pit stop. Mortara, Juncadella, Spengler, Auer, di Resta, Müller, Frinjs, Wehrlein και Glock συμπλήρωναν τη δεκάδα. Ο Wittmann είχε μια άνετη (φαινομενικά) διαφορά των 2,5”΄από τον Μortara, ο Spengler ένιωθε την καυτή ανάσα του Auer, ενώ ο Juncadella έκλεινε την ψαλίδα από τον δεύτερο Mortara. Στη συνέχεια του αγώνα, ο Duval τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits λόγω της σύγκρουσης στην πρώτη στροφή με τον Farfus, γεγονός που επέφερε το τετ α κε στον Βραζιλιάνο.

Στον 53ο γύρο, η διαφορά Wittmann-Mortara είχε πέσει στα 2”, ο Ιταλός οδηγός της Mercedes “έγραφε” γρήγορα περάσματα, ενώ η διαφορά έπεφτε κι άλλο, κερδίζοντας ακόμη μισό δευτερόλεπτο ο Mortara από τον Γερμανό. Στο τελευταίο πεντάλεπτο, περιμέναμε μάχη στην κορυφή, ο πρωταθλητής κρατούσε σταθερό το ρυθμό του, παρ’όλη την προσπάθεια του Μortara να πλησιάσει.

4

Ψύχραιμα, ο Wittmann διατήρησε την πρωτιά και έκοψε πρώτος το νήμα του τερματισμού, αφήνοντας στη δεύτερη θέση, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές του, τον Mortara, τρίτος τερμάτισε ο Juncadella ενώ ακολούθησαν οι Spengler, Auer, di Resta, Müller, Frinjs, Wehrlein και Glock.

Στη βαθμολογία, προηγείται ο Paffett με 99 βαθμούς, δεύτερος είναι ο Μortara με 93 και στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Wittmann με 92 βαθμούς. Στους κατασκευαστές, προηγείται σταθερά η Mercedes (421 βαθμοί), στη δεύτερη θέση είναι η BMW με 313 βαθμούς και τελευταία, χωρίς νίκη έπειτα από 8 αγώνες, είναι η Audi με μόλις 122 βαθμούς.

Ο επόμενος αγώνας είναι στο Zandvoort στην Ολλανδία το Σαββατοκύριακο 14-15 Ιουλίου. Τα αναλυτικά αποτελέσματα και τις βαθμολογίες μπορείς να τα δεις εδώ κι εδώ.