Στις αρχές Μαΐου, η Subaru ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η παραγωγή του Ascent και με τις παραδόσεις να έχουν ξεκινήσει πριν λίγες ημέρες, η εμπορική του επιτυχία φαίνεται προδιαγεγραμμένη. Και αυτό γιατί πριν καν μπει στις αμερικάνικες αντιπροσωπείες η ιαπωνική εταιρία είχε λάβει ήδη παραγγελίες για 4.500 αυτοκίνητα, με τους ιθύνοντες της εταιρίας στις Η.Π.Α. να είναι ιδιαιτέρως χαρούμενοι.

Το Ascent κυκλοφόρησε στην αγορά αργότερα από τους περισσότερες ανταγωνιστές του, με την εταιρία να αναφέρει ότι είδε πολλούς ιδιοκτήτες Outback και Forester να πωλούν το αυτοκίνητα τους για χάρη ενός νέου μεγάλου SUV και από την στιγμή που η Subaru δεν είχε παλαιότερα τέτοιο μοντέλο, τους έχανε από πελάτες.

Έτσι, κλήθηκε να δημιουργήσει ένα μεγάλο SUV δικό του, και σύμφωνα με τον CEO της Subaru Αμερικής, Tom Doll, το Ascent δεν θα προσελκύσει αγοραστές από τις αντίστοιχες προτάσεις της Honda και Nissan, αλλά από premium εταιρίες όπως τη BMW, και τη Volvo.

Όπως ξέρεις, το Ascent προστίθεται στα Outback, Legacy και Impreza, και είναι το μεγαλύτερο Subaru που έχει παρουσιάσει ποτέ η εταιρία. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.998 χλστ., το πλάτος του 1.930 χλστ., και το ύψος του τα 1.818 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.890 χλστ. To ιαπωνικό SUV βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της Subaru Global Platform, η οποία έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο νέο Impreza και στο XV.

Ως μέτρο σύγκρισης μπορούμε να βάλουμε το VW Atlas, το οποίο βρίσκεται στην αγορά μόλις 14 μήνες, έχοντας καταφέρει να πουλήσει 27.119 αυτοκίνητα. Περισσότερα για το Ascent μπορείς να διαβάσεις εδώ.