Μετά την κατάργηση του πετρελαιοκίνητου RAV4, και την ολοκλήρωση της διάθεσης του Verso, η Toyota αφαιρεί -επισήμως- από τους καταλόγους της και το Avensis.

Αυτό δεν είναι κάτι νέο, καθώς πριν δύο μήνες η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι το 2019 το μεσαίο της sedan θα αντικατασταθεί από το Camry, αλλά τις τελευταίες ημέρες το Avensis δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία στις περισσότερες χώρας (Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία κλπ) της ηπείρου μας.

Σε μερικές χώρες παραμένει διαθέσιμη μόνο η Touring Sports έκδοση του (λέγε με station wagon), κάτι που ισχύει και για την χώρα μας. Η παραγωγή του στο εργοστάσιο Burnaston της Toyota στο Derbyshire της Αγγλίας, θα ολοκληρωθεί τις προσεχείς ημέρες.

  • Alexandros

    ΚριμαΣ
    Ελλαδα πουλαγε καλα. Τωρα το Camry θα ειναι 2λιτρο και πανω (?) και ακριβοτερο ….

  • Scooby r22b

    Δεν θα μου λείψει.

  • Christos

    Αχ τι κρίμα.

  • Giannisk

    Πάντα ένα επίπεδο κάτω από τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές της. Ειδικά στο εμφανισιακό κομμάτι. Το μόνο που θα λείψει είναι η αξιοπιστία της.

    • DΛMIΣN

      Δεν είναι λίγο πράγμα να ξέρεις ότι το αμάξι σου είναι αξιόπιστο

    • Giannisk

      Είναι λίγο αν είναι το μοναδικό που έχεις να επιδείξεις.

    • DΛMIΣN

      Αυτό έχει να κάνει με το τι επιζητά ο καθείς. Σίγουρα πχ εγώ τογιότα δε θα αγόραζα για τον λόγο της αισθητικής αλλά θα προτιμούσα ένα μάζντα. Παρόλα αυτά θα προτιμούσες ένα εμφανίσημο αμάξι και αν σου έβγαζε συνεχώς προβλήματα στην πορεία;

    • Giannisk

      Πλεον κανένα δεν βγάζει «συνεχώς» προβλήματα. Φυσικά κάποια είναι πιο ευαίσθητα από άλλα. Αυτό όμως δεν αναιρεί ότι ο Γερμανικός και Γαλλικός ακόμη ανταγωνισμός έδωσε μεγαλύτερη προσοχή στους εκπροσώπους της κατηγορίας και ποιοτικά και τεχνολογικά. Αντιθετως οι Ιαπωνες ένας ένας απλά απέσυραν τα μοντέλα τους.

    • DΛMIΣN

      Ναι δεν διαφωνώ σχετικά με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και την εκπροσώπηση ανα κατηγορία , απλά πιστεύω ακόμη πως τα αυτοκίνητα ιαπωνικής τεχνολογίας, παραμένουν πιο αξιόπιστα. Σε αυτό διαφωνείς ;

    • Giannisk

      Είναι πλέον μικρές οι διαφορές. Σχεδόν αμελητέες.

    • Nikolaos Charisoglou

      Έχεις δικαιο αλλα οταν τα περισσότερα ευρωπαίκα έχουν περισσότερα ηλεκτρονικά προβλήματα παρα μηχανικα και πλεον τα ηλεκτρονικά ειναι Ποιο ακριβα απο τα μηχανικα οπως το βολβο που μάλλον εχεις φθηνα ανταλλακτικά εχει

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κρίμα και ήταν πολύ καλό ειδικά για τη χώρα μας και πλέον γνωστό, από τα καλύτερα στην κατηγορία του και αξιόπιστο.
    Θα μου λείψει…

  • Herc

    Tον κακο τους τον καιρο.Το αυτοκινητο κινητηρες ηθελε.Μικρους turbo.Δεν χρειαζοταν να πανε σε 1000cc, αλλα ενας 1.2 με 130 ιππους θα ηταν λουκουμι και μετα ενας στα 160 περιπου, στα 1400-1600cc.Tωρα θα φερουν μια μαουνα 4.85 χ 1.85 αμερικανικων προδιαγραφων, η οποια βασικη εκδοση ξεκιναει απο 2500cc.Tι θα κανουν, θα βαλουν διλιτρο για Ευρωπη-Ελλαδα.Πατος θα παει, οπως πατος παει και το RAV-4 στην Ελλαδα λογω κινητηρων.Επιμενουν στα 150 ατμοσφαρικα αλογα απο διλιτρο, ενω η SUSUKI μοσχοπουλαει με 140 αλογα απο 1400cc.Eνα τετοιο κινητηρα θελει και το RAV-4.Τωρα σκοτωνουν και το Yaris.Πετρελαιο γιοκ και απο 1000cc πας σε 1500cc.Eνω εχουν ειδη ετοιμο τουρπακι στα 1200 κυβικα αλλα δεν τον βαζουν.Βρε πουστη, η φουκοσιμα εχει τρελες παρανεργειες.