Tον περασμένο Οκτώβριο, στο περιθώριο της έκθεσης του Τόκιο, o Didier Leroy, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, δήλωσε πως η εταιρία του θα αρχίσει σταδιακά να αποσύρει τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα από την γκάμα της για την Ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που επιβεβαιώθηκε ξανά στην έκθεση στην έκθεση της Γενεύης, και από φέτος δεν θα έχει diesel κινητήρες.

Σήμερα μαθαίνουμε ότι η ιαπωνική εταιρία σταμάτησε την παραγωγή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης της τρέχουσας γενιάς του RAV4, δηλαδή του 2-λιτρου D-4D απόδοσης 143 ίππων και 320 Nm ροπής. Πλέον, το μεσαίο SUV της Toyota διατίθεται μόνο με τον 2,0-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 151 ίππων και 196 Nm ροπής, καθώς και του 2,5-λίτρων υβριδικού συνόλου απόδοσης 194 ίππων και 279 Nm ροπής.

Η Toyota έχει παρουσιάσει στην Αμερική την επόμενη -πέμπτη- γενιά του μοντέλου, η οποία αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη από το 2019.

  • vaggscoobys

    Αχχχ αυτή η βιασύνη της toyota να σταματήσει τα πετρέλαια! Πραγματικά θέλω να αλλάξει κάτι με τις νορμες κι αυτά και μετά να την δω να χτυπάει το κεφάλι της.

    • gv

      τι να αλλαξει βρε vagg?
      να βαφτισουν τα οξειδια του αζωτου καλα?
      δε γινεται να αλλαξει κατι που θα ευνοει τα ντιζελ και γενικα οποιοδηποτε μοτερ εσωτερικης καυσης..
      καθε φορα θα ειναι και πιο σκληρα και ευτυχως δηλαδη..
      μονο αυτη η φημολογουμενη τεχνολογια της bosch θα τα κρατησει στην αγορα ή η ενσωματωση καποιου ηλεκτρικου μοτερ..

    • vaggscoobys

      Μη θεωρείς την ηλεκτροποίηση των αυτοκινητων τόσο οικολογική.Αυτή απαιτεί πανακριβα ορυκτά μέταλλα το οποία βρισκονται σε πολυ μικροτερο ποσοστό απο το πετρελαιο στην Γη και τα οποία με τη σειρά τους απαιτούν μια βιομηχανική επεξεργασία.Προσωπικά πιστευω πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει πολύ χωρο για εξελιξη ακόμη κι αν αυτός καιει πετρελαιο.Οσο ρυπογόνοι κι αν ειναι οι πετρελαιοκινητήρες,πιστευω πως έχουν φιμωθεί αρκετα και μπορούν να βελτιωθούν κι αλλο.Απλά το μαρκετινγκ της Toyota εχει δομηθεί πάνω στα υβριδικά και δε βλεπουν κατι αλλο.Εγω όμως δε θελω να υπαρχουν μόνο υβριδικά με ξενερωτα cvt και επιδόσεις της δεκαετιας του 90.Θελω να έχω και την επιλογή ενός εστω καλού diesel αφου κανω πολλά χιλιόμετρα εθνικη.Και μιλαμε για την Toyota των τεραστιων αποθεματικων ετσι?

    • gv

      να ειδες ομως που το πας στη προσωπικη σου ευχαριστηση και οχι στη δημοσια υγεια?
      πρεπει να κοιταμε και το γενικο καλο καμια φορα..
      στην εθνικη δε ζουνε ανθρωποι ομως οποτε το σηκωνει το ντιζελ..
      το θεμα μας ειναι μεσα στις πολεις..
      σιγουρα ειναι θεμα η βιομηχανια της μπαταριας αλλα αν τα βαλεις κατω στις πολεις εκτιθενται περισσοτεροι ανθρωποι στα βλαβερα αερια..
      και αν το παμε ετσι και η διυληση του αργου πετρελαιου εκπεμπει αερια δεν εκπεμπει?
      αυτο γιατι το ξεχνατε ολοι πολυ βολικα?

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Ενώ ή Χρυσή καί η Αγία βενζίνη την δηλώνουν ως καθαρότερη και για αυτό σε μερικά μοντέλα αρχίζουν και τοποθετούν φίλτρα Dpf.Το περίεργο παράπονο της Ευρώπης πού έκανε γιατί μειώθηκε η πώληση στο Diesel και αυξήθηκε το co2.Επισης άλλες δημοσιεύσεις πού αναφέρθηκαν ότι η μείωση του c02 θα γίνει ποιο πολύ με Diesel ,η ,Mazda τους υποστηρίζει,το ψευδές δημοσίευμα πού λέει καί καλά ότι στην Γερμανία θά απαγορεύεται η είσοδος από euro 5 καί κάτω,και τελικά η αληθινή δημοσίευση ήταν για δύο δρόμους της Γερμανίας πού ό ένας έχει μήκος 500 μέτρα καί ό άλλος 800 επειδή είχε μεγάλη προσέλευση τουριστών,η γνώμη μου είναι ότι θα συνυπάρξουν με τον ηλεκτρισμό όι κινητήρες καί μήν σού φανεί περίεργο ότι θα είναι λιγότερα τά ηλεκτρικά, επίσης δες τους νέους κινητήρες opel και mercedes που αυτή θά κόψει να βαζει τούς dci για να βάζει τους δικούς της, αυτή είναι ή άποψη μου φίλε αναγνώστη.

    • gv

      ναι αλλα ας το ξαναπουμε αλλη μια φορα..
      το βασικα προβλημα των καρκινων ειναι τα ΟΞΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΖΩΤΟΥ που εκπεμπουν τα diesel!
      το CO2 φιλε μου δε σε σκοτωνει..
      και τα μικροσωματιδια ειναι προβλημα γι αυτο βαζουν dpf αλλα ελεγχονται πιο αποτελεσματικα..
      με τα οξειδια τι κανουμε?

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Είναι κάτι που έχει λυθεί στους ποιο νέους κινητήρες απλά το πρόβλημα ειναι ότι οι euro 4 πού τους είχαν κανει 5 φέραν τά τρέλα σκάνδαλα.

  • thymios tsilimparis

    Πάντως προσωπικά θα τσιμπήσω το επόμενο διάστημα ένα Qashqai 4wd 1.6 Dci , ό,τι κι αν λένε…