Αυτή είναι η πρώτη φορά που η όγδοη γενιά της Chevrolet Corvette έχει πάει στο Nurburgring προκειμένου οι μηχανικοί της να διεξάγουν εκεί δοκιμές εξέλιξης. Το μουλάρι έχει χάσει μέρος του καμουφλάζ, με το σώμα να μην είναι το τελικό παραγωγής.

Η κεντρομήχανη Corvette θα ονομαστεί Zora, ένα όνομα που έχει ξεχωριστή σημασία στην ιστορία της Corvette και αυτό γιατί ο Zora Arkus-Duntov ήταν ο πρώτος επικεφαλής μηχανικός της πρώτης Corvette και βοήθησε ώστε το μοντέλο να αποκτήσει την φήμη του. Κατασκεύασε το κεντρομήχανο πρωτότυπο P-819 Corvette το 1964, αλλά το αυτοκίνητο ποτέ δεν πήρε το πράσινο φως για να περάσει στη παραγωγή.

Το μοντέλο θα φέρει ενεργή αεροδυναμική μιας και θα έχει ένα σύστημα που διαθέτει ενεργό spoiler, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή και αεραγωγούς που αυξομειώνουν την κάθετη αεροδυναμική πίεση.

Η 8η γενιά του πετυχημένου σπορ αμερικάνικου μοντέλου θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2019, με την Chevrolet να επενδύει στο εργοστάσιο της στο Bowling Green του Kentucky περί τα 700 εκ. για τεχνολογική ανάπτυξη και νέο τμήμα βαφής, προκειμένου να προχωρήσει στην κατασκευή της κεντρομήχανης πλατφόρμας, η οποία θα αλλάξει την ιστορία του μοντέλου το οποίο κυκλοφορεί από το 1953.

Το αμάξωμα του αυτοκινήτου θα είναι κατασκευασμένο κυρίως από fiberglass, ενώ θα υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Το σύστημα ανύψωσης του εμπρός άξονα του αυτοκινήτου θα έχει διπλή λειτουργία, καθώς θα μετατοπίζει το κέντρο των αεροδυναμικών πιέσεων εμπρός και πίσω, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.

Η Corvette C8 αναμένεται να βασίζεται σε ένα πλαίσιο από αλουμίνιο και πιθανότατα μερικά μέρη του θα είναι από carbon και μαγνήσιο για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος. Μιλώντας για αυτό, όμως, δυστυχώς, το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι βαρύτερο από τον προκάτοχό του, καθώς λέγεται ότι θα ζυγίζει πάνω από 1.580 κιλά.

Μηχανικά, το αμερικάνικο sportscar λέγεται ότι θα κινείται με μια αναβαθμισμένη έκδοση του σημερινού V8 6,2-λίτρων LT1 κινητήρα, απόδοσης 500 ίππων. Με τον συνδυασμό του με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη η κεντρομήχανη Corvette θα είναι πιο γρήγορη από το σημερινό μοντέλο, παρά την αύξηση του βάρους.

Επίσης θα υπάρχει και ένας νέο 4,2-λίτρων V8 biturbo απόδοσης 650 ίππων. Αργότερα, θα προστεθεί ένας 5,5-λίτρων DOHC V8 κινητήρας, απόδοσης 600 ίππων, με τον κόφτη να αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Με την τοποθέτηση διπλών turbo στον συγκεκριμένο κινητήρα, η απόδοση του θα ανέλθει στα 850 άλογα με 976 Nm ροπής. Τέλος, υπάρχουν αναφορές ότι αυτός ο κινητήρας θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη κοντά 1.000 άλογα.

  • Bon Viveur

    ιεροσυλία… εύχομαι να παει άπατη και να βάλουν μυαλό

    • γιατι ρε συ???????εμενα μαρεσει!!!

    • Bon Viveur

      δεν είναι Corvette. Εϊναι σαν να βγάλει η Ferrari μπροσθιοκίνητο. Ας το πουν Μίτσος, όχι πάντως Corvette

  • thymios tsilimparis

    Θυμίζει λίγο 360 μπροστα;;
    Ωραίο κλασικο κεντρομήχανο θα είναι