Η VW ετοιμάζεται να μπει στην “ηλεκτρική εποχή” και ο CEO της, Herbert Diess, πιστεύει πως τα διευθυντικά στελέχη της γερμανικής εταιρίας πρέπει να δώσουν το καλό παράδειγμα και να οδηγούν τα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας.

Όπως δήλωσε, η VW δεν μπορεί να ζητά από τους πελάτες της να αγοράσουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και από την άλλη, τα διευθυντικά στελέχη της εταιρίας να οδηγούν θηριώδη SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Από το 2020 η Ε.Ε θέλει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν μέσο όρο εκπομπών CO2 95 γρ/χλμ. Το πρώτο εξάμηνο του 2018 η VW είχε μέσο όρο εκπομπών CO2 118 γρ/χλμ, με τα ηλεκτρικά ID μοντέλα της να παίζουν καταλυτικό ρόλο στην επίτευξη του στόχου των 95 γρ/χλμ.

Στις σχετικές ειδήσεις, στο περιθώριο της επίσκεψης της Καγκελαρίου της Γερμανίας, Angela Merkel στην Αφρική, η VW ανακοίνωσε πως υπέγραψε μνημόνια συνεργασίας με τις κυβερνήσεις της Γκάνας και της Νιγηρίας, προκειμένου να κατασκευάσει εκεί δύο νέα εργοστάσια, τα οποία θα κατασκευάζουν αυτοκίνητα του ομίλου που θα πωλούνται στις δύο χώρες. Παράλληλα μέρος του μνημονίου είναι η ανάπτυξη νέων λύσεων κινητικότητας στη Γκάνα, αλλά και η ίδρυση μιας ακαδημίας εκπαίδευσης.

Η VW κατασκευάζει επίσης αυτοκίνητα στη Νότιο Αφρική σε Αλγερία, Κένυα και Ρουάντα.

  • a_f_a

    και καλά κάνουν.
    και κάποιοι περιμένουν η αλφα να σκίσει το ΦΒ γκρουπ.
    3 ειναι οι πιο δραστήριες πρεσβείες/εμπορικές αντιπροσωπείες (χωρών της εε) σε όποιες χώρες έχω ζησει. γερμανικές, ολλανδικές, γαλλικές. μετά το χάος. γιατι δεν εχουν σα ρόλο έκδοση διαβατηρίων/βιζας αλλά να προωθουν μέχρι τελους τα προϊόντα τους.