Απέχουμε λίγους μήνες από την στιγμή που η Toyota θα παρουσιάσει επίσημα τη νέα Supra, αλλά οι μέχρι σήμερα επιβεβαιωμένες πληροφορίες -από την ίδια την εταιρία- αναφέρουν ότι το νέο sport μοντέλο θα προσφέρεται αποκλειστικά με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό της Supra θα υπάρχει ένας 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 195 (20i) και 255 ίππων (30i), καθώς και ο 3,0-λιτρος απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής (40i).
Πριν λίγες ημέρες μερικά μέσα οδήγησαν μερικά πρωτότυπα της Supra στην Ισπανία και ο Masayuki Kai, βοηθός επικεφαλής μηχανικός, επιβεβαίωσε ότι η Toyota έχει εξελίξει ένα χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στις αγορές όπου του τιμόνι τοποθετείται στην δεξιά πλευρά. Αυτό σημαίνει ότι οι τυχεροί θα είναι οι Ιάπωνες, οι Αυστραλοί, οι Βρετανοί και οι Νοτιοαφρικάνοι.
Ο Kai δήλωσε χαρακτηριστικά:
Δεν υπάρχει ακόμα τελική απόφαση [για το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων] και ανάλογα με το feedback από την αγορά, θα αποφασίσουμε αν θα πρέπει να εισαγάγουμε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το έχουμε αναπτύξει, ναι, υπάρχει έτοιμο υλικό. Δεξιοτίμονο; Ναι, φυσικά. Πρέπει να πωληθεί στην Ιαπωνία, η οποία είναι μια αγορά με δεξιοτίμονα.
Επίσης, ο αρχιμηχανικός της Toyota, Tetsuya Tada, έχει δηλώσει ότι η Supra έχει τα ίδια επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας με το Lexus LFA, χωρίς μάλιστα να κάνουν χρήση carbon, κάτι που όπως αποδείχτηκε, ήταν το πιο δύσκολο πράγμα κατά την ανάπτυξη του αυτοκινήτου.