Επίσημο: Νέα BMW 3-Series

Σχετικά άρθρα

Μετά την χθεσινή διαρροή, η BMW παρουσιάζει επίσημα σήμερα τη νέα Σειρά 3.

Σχεδίαση

Σχεδιαστικά, η νέα Σειρά 3, με κωδική ονομασία G20, είναι πιο επιθετική από την προηγούμενη γενιά, έχοντας έντονα LED φωτιστικά σώματα στον βασικό εξοπλισμό, ενώ συνολικά υιοθετεί μια πιο σπορ σχεδίαση με έντονες ακμές. Έχει εντυπωσιακά μικρό αεροδυναμικό συντελεστή, μόλις 0,23 Cd και έτσι γίνεται ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα παραγωγής που κατασκευάστηκαν ποτέ και είναι κατά τι λιγότερο αεροδυναμική σε σχέση με τη νέα A-Class Sedan που έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,22 Cd, ενώ το Volkswagen XL1 έχει 0,19 Cd.

Διαστάσεις

Η νέα Σειρά 3 έχει μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις. Σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, η νέα είναι κατά 85 mm μεγαλύτερη σε μήκος, φτάνοντας τα 4.709 mm, ενώ το πλάτος αυξήθηκε κατά 16 mm (1.827 mm), το ύψος κατά 1 mm ( 1.442 mm) και το μεταξόνιο κατά 241 mm, φτάνοντας τα 2.851 mm.

Η 7η γενιά της 3άρας είναι ελαφρύτερη κατά 55 κιλά, μιας και κάνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και CFRP (carbon fiber reinforced plastic), ενώ εξοπλίζεται με τεχνολογίες όπως ημι-αυτόνομης οδήγησης και ηλεκτρικών κινητήρων.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό συναντάμε τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, κρυφό LED φωτισμό σε 11 αποχρώσεις, κάμερα οπισθοπορείας, αναδιπλούμενος καθρέπτες, κλιματισμό τριών ζωνών, ενισχυμένα τζάμια που προσφέρουν καλύτερη ηχομόνωση και νέο σπορ δερμάτινο τιμόνι. Η βασική έκδοση διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,7″ και οθόνη ψυχαγωγίας 8,8″, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ και οθόνη ψυχαγωγίας 10,25″.

Πλατφόρμα

Η νέα πλατφόρμα εκτός του ότι ρίχνει το βάρος, διατηρεί τα γνωστά δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Η CLAR πλατφόρμα υποστηρίζει τη χρήση ανθρακονημάτων στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, με τους Βαυαρούς να δηλώνουν πως η νέα 3αρα πάει κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά τα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Το αυτοκίνητο έχει ιδανική κατανομή βάρους (50:50), με την πλατφόρμα CLAR να συμβάλει στη σημαντική βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας. Η ανάρτηση του μοντέλου είναι νέα, με τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης να είναι σχεδιασμένα ώστε να βελτιστοποιούν την άνεση και τη δυναμική απόδοση. Σε αυτό συμβάλουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια κατά 3 εκατοστά και οι νέοι άξονες. Το κέντρο βάρους της νέας Σειράς 3 έχει μειωθεί κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με τη τωρινή γενιά, με την δομή του αμαξώματος να προσφέρει αυξημένη ακαμψία.

Η νέα Σειρά 3 εφοδιάζεται με ενεργή ανάρτηση που ρυθμίζεται αυτόματα και προοδευτικά συνεχώς, με την M Sport ανάρτηση να προσφέρεται σε συνδυασμό με το Variable Sports Steering για να ανταποκρίνεται με περισσότερη ακρίβεια στις παραμικρές κινήσεις του συστήματος διεύθυνσης. Η M Sport ανάρτηση μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά, με τα μοντέλα που την φορούν να εξοπλίζονται με ζάντες διαστάσεων 18″. Διαθέσιμο και ένα M Sport διαφορικό με ενεργό κλείδωμα που κατανέμει την ροπή επιλεκτικά ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς.

Κινητήρες

Αρχικά η νέα BMW 3-Series θα προσφέρεται στην Ευρώπη με πέντε κινητήρες. Η έκδοση 320i φορά τον τετρακύλινδρο turbo 2,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 184 ίππων με 300 Nm ροπής. Ακολουθεί η 330i που φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 258 ίππων με 400 Nm ροπής. Η 318d εξοπλίζεται με τον 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 150 ίππων με 320 Nm ροπής, ενώ η 320d φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής, με τον κινητήρα να προσφέρεται και σε τετρακίνητη xDrive έκδοση. Τέλος η 330d φορά τον 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα απόδοσης 265 ίππων με 580 Nm ροπής. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα η plug-in υβριδική 330e, οι M340i και M340i xDrive όπως και φυσικά η M3.

Τεχνολογίες

Εξοπλίζεται με τη νέα τεχνολογία φωνητικών εντολών “Hey BMW”, με την γερμανική εταιρία να προσφέρει τη νέα Σειρά 3 με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποστήριξης οδηγών. Για παράδειγμα, το κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να λειτουργήσει με το σύστημα πλοήγησης και το ενεργό cruise control, προκειμένου να κάνει εξυπνότερες αλλαγές ταχύτητας, όπως για παράδειγμα να χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία κίνησης και μποτιλιαρίσματος προκειμένου να φρενάρει το αυτοκίνητο με κατεβάσματα των σχέσεων των ταχυτήτων και όχι με την χρήση των φρένων. Επίσης τα ημιαυτόνομα συστήματα οδήγησης του επιτρέπουν να κινηθεί σχεδόν αυτόνομα σε συνθήκες κίνησης σε ταχύτητες μέχρι 60 χλμ/ώρα.

Το πακέτο Active Guard Plus βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό και αποτελείται από τα κάτωθι συστήματα: speed limit information, lane departure warning, Collision και Pedestrian warning με City Braking και Cruise Control με braking function.

Το πακέτο Driving Assistant Professional διαθέτει επιπλέον Active Cruise Control με Stop & Go, Steering και Lane Control Assistant, Lane Keeping Assistant με active side collision protection, Priority Warning και Wrong-way warning όπως και Cross-Traffic Alert.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η νέα BMW M5 σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας γενιάς της M5, με το αυτοκίνητο να είναι plug-in υβριδικό και να συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr