Έχουν περάσει περίπου 15 μήνες από την στιγμή που η Tesla παρουσίασε το Model 3, με το entry-level μοντέλο της αμερικάνικης εταιρίας να είναι εξαιρετικά σημαντικό για την ευημερία της, ακόμα και την ύπαρξη της. Τους πρώτους μήνες η Tesla αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με την παραγωγή του, και μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο είχε καταφέρει να πουλήσει μόλις 1.550 Model 3. Έπρεπε να φτάσει ο Μάιος για να κατασκευάζονται 500 Model 3 καθημερινά και σήμερα από το εργοστάσιο της εταιρίας στο Fremont βγαίνουν σχεδόν 1.000 Model 3 καθημερινά.

Με την παραγωγή του αυτοκινήτου να έχει εξομαλυνθεί, η Tesla αντιμετώπισε για μερικές εβδομάδες προβλήματα στην παράδοση των αυτοκινήτων της, γι’αυτό και ο Elon Musk είχε δηλώσει πως θα αυξήσει τα logistics ώστε τα Model 3, Model S και Model X να παραδίδονται στην ώρα τους στους ιδιοκτήτες τους. Παρά τις –ομολογουμένως– πολλές δυσκολίες, τα προβλήματα φαίνεται ότι ανήκουν στο παρελθόν και η Tesla μπορεί να είναι περήφανη και χαρούμενη για το πολύ σημαντικό ορόσημο που πέτυχε το περασμένο Σάββατο.

Το εργοστάσιο της παρήγαγε το 100.000στό Model 3 σε κάτι περισσότερο από έναν χρόνο, όταν το 2017 συνολικά η Tesla παρήγαγε 101.312 αυτοκίνητα, εκ των οποίων λιγότερα από τα 1.600 ήταν Model 3. Χαρακτηριστικό είναι ότι η Nissan χρειάστηκε 4 χρόνια για να πιάσει το παραπάνω νούμερο με το Leaf, καθιστώντας το επίτευγμα της Tesla ακόμα πιο σπουδαίο, ως το πιο γρήγορα παραγομενο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία.

Και όλα αυτά, χωρίς να έχει ξεκινήσει η παραγωγή της φθηνής έκδοσης των 35.000 δολαρίων, που δεν αναμένεται πριν τον Απρίλιο του 2019. Το Model 3 φέρνει ζεστό χρήμα στα ταμεία της εταιρίας, καθώς η μέση τιμή πώλησης του το τρίτο τρίμηνο του έτους ήταν στα 60.262 δολάρια, όταν το κόστος κατασκευής του ανέρχεται στα 28.000 δολάρια.