H Porsche έχει ανακοινώσει ότι στην έκθεση του Los Angeles θα πραγματοποιηθεί το παγκόσμιο ντεμπούτο της νέας γενιάς της 911, αλλά σήμερα η γερμανική εταιρία έκανε γνωστό ότι τα αποκαλυπτήρια του θρυλικού της μοντέλου θα γίνουν στις 27 του μηνός, δηλαδή δύο ημέρες προτού ανοίξουν οι πύλες της έκθεσης.
Με αφορμή αυτή την ανακοίνωση, η εταιρία από το Zuffenhausen ξεκίνησε μια σειρά από videos τα οποία μας δείχνουν την ιστορία του μοντέλου.
Διάβασε επίσης
Η νέα Porsche 911 Turbo σχεδόν χωρίς καμουφλάζ στο Nurburgring
Τα πάντα ξεκίνησαν στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 1963, όπου η Porsche αποκάλυψε το 901, με σκοπό να αντικαταστήσει την 356. Το αυτοκίνητο έκανε -τότε- το ντεμπούτο του με έναν καινούργιο επίπεδο κινητήρα 2.0-λίτρων, απόδοσης 130 ίππων.
Σύντομα, όμως, το μοντέλο μετονομάστηκε με 911, επειδή η Peugeot -δικαίως- διαμαρτυρήθηκε για την ονομασία, καθώς αυτή χρησιμοποιεί μέχρι και σήμερα τριψήφια νούμερα για την ονομασία των μοντέλων της, με το μηδέν να βρίσκεται πάντα στο κέντρο.
Μετά την κυκλοφορία του coupe μοντέλου, η Porsche λάνσαρε το 1965 την 911 Targa. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό έγινε για να κατευνάσει τα παράπονα των Αμερικάνων, που πίστευαν ότι τα cabrio αυτοκίνητα ήταν επικίνδυνα. Για το λόγο αυτό, η 911 Targa διαθέτει ένα roll bar πλάτους 200 χλστ., αφαιρούμενη οροφή και μια μικρή μαλακή οροφή.
Ένα χρόνο αργότερα, η Porsche παρουσίασε τη 911 S, η οποία απέδιδε 160 άλογα, ενώ την ίδια χρονιά τοποθετήθηκαν στο αυτοκίνητο οι Fuchs ζάντες, τις οποίες η Porsche ισχυρίζεται ότι είναι ίσως οι πιο διάσημες ζάντες στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 1967, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την 911 T, που απέδιδε 110 άλογα.
Το 1968, η Porsche παρουσίασε το ανανεωμένο μοντέλο της πρώτης γενιάς, το οποίο διέθετε μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 57 χλστ., με σκοπό να βελτιώσει την οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου.
Ακόμα, η Porsche αντικατέστησε τον 2,0-λιτρο κινητήρα, με έναν μεγαλύτερο κατά 200 κ.εκ. Τέλος, η πρώτη γενιά της 911 σηματοδότησε το λανσάρισμα της Carrera RS 2.7 έκδοσης. Το βάρος της άγγιζε τα μόλις 1.000 κιλά, και με τον κινητήρα να απέδιδε 210 άλογα, το αυτοκίνητο ήταν ικανό να πιάσει ταχύτητα 245 χλμ/ώρα.