Τον περασμένο Οκτώβριο η Porsche ανακοίνωσε πως το Mission E Cross Turismo concept θα περάσει στη παραγωγή ως Taycan Cross Turismo.

Η εταιρία έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές εξέλιξης δοκιμάζονται εικονικά το αυτοκίνητο ακόμη και στο Nurburgring, ενώ ήδη έχει ολοκληρώσει περισσότερα από δέκα εκατομμύρια ψηφιακά χιλιόμετρα.

Ο Robert Meier, διευθυντής ανάπτυξης της Taycan δήλωσε:

Η ψηφιοποίηση μας δίνει την ευκαιρία να γίνουμε ακόμα πιο δυναμικοί και σπορ. Εκτός από το γεγονός ότι μπορούμε να προσομοιώσουμε μεμονωμένες υλοποιήσεις και λειτουργίες, μπορούμε επίσης να τελειοποιήσουμε το όχημα στο σύνολό του πολύ πιο νωρίς και με πιο ακριβή τρόπο. Ένα πράγμα παραμένει σαφές: κάθε Porsche περιέχει την ψυχή ενός σπορ αυτοκινήτου, ακόμα κι αν διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ και αναπτύχθηκε ψηφιακά.

Για την Porsche, η ψηφιοποίηση της επιτρέπει να μειώσει το κόστος, να κάνει λιγότερες χρονοβόρες δοκιμές και τελικά να φέρει τα νέα αυτοκίνητά της στους εκθεσιακούς χώρους γρηγορότερα. Να σημειωθεί πως η Porsche θα επενδύσει περισσότερα από 6 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2022, με τα 500 εκατ. ευρώ να επενδύονται στην ανάπτυξη των εκδόσεων της Taycan.

Το Porsche Mission E Cross Turismo concept παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2018 και έχει μήκος 4,95 μέτρα, είναι τετρακίνητο και διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά αποδίδουν 600 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει τα λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12 χλμ, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Φορά αερανάρτηση που μεταβάλει την απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, βασίζεται στην 800-volt αρχιτεκτονική της Porsche, κάτι που σημαίνει πως υποστηρίζει ταχυφόρτιση. Πόσο γρήγορη είναι αυτή; Αρκεί να σου αναφέρω, πως σύμφωνα με την Porsche, μόλις 4 λεπτά φόρτισης, δίνουν αυτονομία 100 χλμ στην μπαταρία, ή 400 χλμ σε 15 λεπτά.