Renault: Αδιάφορο το διαζύγιο με τη Red Bull

Σχετικά άρθρα

Πριν έξι μήνες, η Red Bull Racing πήρε την απόφαση να σταματήσει την δωδεκαετή συνεργασία της με την Renault, που της χάρισε τέσσερα πρωταθλήματα οδηγών και άλλα τόσα κατασκευαστών και να ανοίξει μια νέα σελίδα στην ιστορία της, επιλέγοντας τα power unit της Honda για το 2019 και το 2020.

Αυτή η κίνηση δεν στεναχώρησε καθόλου την γαλλική ομάδα, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Renault F1, Cyril Abiteboul, να λέει ότι η δημόσια κριτική από την Red Bull είναι κάτι που δεν θα του λείψει, τονίζοντας:

Ένας από τους λόγους που λέμε “sorry, but not sorry” που σταματάμε τη σχέση με την Red Bull είναι απλώς και μόνο επειδή η Red Bull έλεγχε την επικοινωνία μας και έπρεπε να αντιδράσουμε. Δεν ήταν στο επίπεδο του παιχνιδιού, γιατί η Red Bull είναι πολύ πιο δυνατή από εμάς στο κομμάτι της επικοινωνίας. Ήμασταν συνεχώς από πίσω και, σε πολλές περιπτώσεις, ήταν μια επικοινωνία που ταιριάζει στο σκοπό τους. Βρισκόμαστε σε έναν κόσμο όπου, δυστυχώς, ο θόρυβος και η επικοινωνία γίνονται πραγματικότητα. Ας είμαστε ειλικρινείς: η κατάσταση του κινητήρα μας δεν είναι ακόμα εκεί που πρέπει να είναι, αλλά δεν είναι τόσο κακή όσο ίσως φαίνεται από έξω και μπορώ να σας πω ότι θα είναι πολύ καλύτερη το επόμενο έτος.

Για να προσθέσει, κάνοντας μια ανασκόπηση:

Υπήρχαν κάποια θετικά στη σχέση με την Red Bull. Και ειλικρινά, αν η ιστορία έπρεπε να γραφτεί ξανά, δεν θα άλλαζα ούτε μια λέξη. Νομίζω ότι ήταν υπέροχο να έχουμε την Red Bull τα τελευταία τρία χρόνια, τα οποία ήταν πραγματικά τα χρόνια του στησίματος της εργοστασιακής μας ομάδας, επειδή αυτή η ομάδα ήταν σε θέση να δείξει τι μπορούσε να κάνει ο κινητήρας, τόσο για το καλό όσο και για το κακό. Αυτό είναι σαφώς κάτι που δεν θα μπορούσε να κάνει η McLaren, καθώς η McLaren δυστυχώς ζει σε μια ψευδαίσθηση και όταν η ψευδαίσθηση σταματήσει αυτό πονάει. Δεν ζούμε σε ψευδαίσθηση. Δεν ονειρευόμαστε.

Γνωρίζουμε ακριβώς πού είμαστε με το μονοθέσιο και τον κινητήρα. Νομίζω όμως ότι είμαστε τώρα αρκετά ώριμοι για να κατανοήσουμε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες μας ώστε να χάσουμε την Red Bull και να εστιάσουμε, να ελέγξουμε την επικοινωνία μας, να ελέγξουμε την εικόνα μας, να ελέγξουμε τις δαπάνες μας, να ελέγξουμε την επένδυσή μας και την αναπτυξιακή μας στρατηγική. Έχουμε τον έλεγχο και ο έλεγχος ήταν ένας από τους λόγους που θέλαμε να επιστρέψουμε ως εργοστασιακή ομάδα.

Πηγήmotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...