Μετά από τρία χρόνια προμήθειας power unit και χορηγίας στη McLaren, η Honda συνεργάστηκε με τη Toro Rosso για το 2018 και μάζεψε περισσότερους βαθμούς με την junior ομάδα της Red Bull από ό,τι κατάφερε τις δύο από τις τρεις χρονιές που πέρασε με την McLaren.

Ο τεχνικός διευθυντής της ιαπωνικής εταιρίας, Toyohary Tanabe, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι δεν τους ήταν εύκολο να θέσουν στόχους από νωρίς του 2018, καθώς κύριο μέλημά τους ήταν να κάνουν αξιόπιστο το power unit, αλλά και να βελτιωθεί η απόδοση του.

Χαρακτηριστικά ο Tanabe δήλωσε:

Ήταν πολύ δύσκολο να θέσουμε στόχους νωρίς μέσα στην χρονιά γιατί είχαμε έναν νέο συνεργάτη. Είχαμε πολλά προβλήματα και εγκαταλείψεις τα προηγούμενα χρόνια. Για την μονάδα ισχύος, η προτεραιότητα μας φέτος ήταν η αξιοπιστία. Και φυσικά η απόδοση. Είμαστε ικανοποιημένοι με την αξιοπιστία της μονάδας. Ήταν εντελώς διαφορετική από τα προηγούμενα χρόνια.

Ο Franz Tost, το αφεντικό της Toro Rosso δήλωσε:

Σήμερα μπορείς να συγκεντρώσεις πολλά δεδομένα μέσω του προσομοιωτή και ειδικά μέσω του δυναμόμετρου, αλλά δεν μπορείς να ανακαλύψεις τα ειδικά χαρακτηριστικά του κινητήρα.

Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τη νέα προδιαγραφή του κινητήρα της Honda στο τέλος της σεζόν. Δεν ήταν απαραίτητο να τοποθετηθεί ο κινητήρας στο Μεξικό ή στο Ώστιν, αλλά το θέλαμε.

Η Honda ανέπτυξε κάτι και θέλαμε να μάθουμε πόσο καλή είναι αυτή η νέα εξέλιξη, πώς ταιριάζει στο αυτοκίνητο, πώς συμπεριφέρεται ο κινητήρας σε έναν αγώνα, στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα, να δούμε τις σχετικές διαφορές θερμοκρασίας, την αλλαγή των στροφών κτλ.. Δεν θέλαμε μόνο να μάθουμε ποια θα είναι η απόδοση του κινητήρα, αλλά και να έχουμε μια ιδέα για το πώς συμπεριφέρεται.