Σήμερα, η ΒMW παρουσίασε, μέσα από συγκριτικές φωτογραφίες, το νέο αγωνιστικό για το φετινό πρωτάθλημα, που πληροί τους νέους κανονισμούς της Class One. H M4 DTM του 2019 είναι παράλληλα το δυνατότερο αγωνιστικό στην ιστορία του DTM για τη βαυαρική εταιρεία, αφού κάτω από καπό, βρίσκεται ο καινούριος, turbo, τετρακύλινδρος κινητήρας των 2 λίτρων, κωδικής ονομασίας P48, που αποδίδει πάνω από 600 ίππους.

Όπως γνωρίζεις, το 2018 έφερε και το τέλος των τετράλιτρων, ατμοσφαιρικών V8 κινητήρων μετά από 18 χρόνια παρουσίας τους στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού και το επερχόμενο πρωτάθλημα θα φέρει ριζικές αλλαγές. Γερμανοί και Ιάπωνες, που ήδη έχουν δώσει τα χέρια για την αναβίωση της Class One, της κατηγορίας που μεσουράνησε για 4 χρόνια στα μέσα της δεκαετίας του ’90, έρχονται όλο και πιο κοντά, με το πρωτάθλημα της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου (Super GT) να έχει ήδη υιοθετήσει τους δίλιτρους, turbo κινητήρες, συνεργάζονται από το 2014 με τους γερμανούς εταίρους σε επίπεδο τεχνικών και αγωνιστικών κανονισμών, με ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα να είναι προ των πυλών.

Επιστρέφοντας στην BMW, η νέα M4 DTM ζυγίζει λιγότερο από την προκάτοχό της, με τις πληροφορίες να τη θέλουν στα 981 κιλά (χωρίς τον οδηγό και καύσιμα), 50 κιλά λιγότερα από την αντίστοιχη του 2018. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την περισσότερη ιπποδύναμη θα κάνουν το γερμανικό αγωνιστικό να φτάνει τα 300 χλμ/ώρα ή και περισσότερα, ανάλογα το set up και την πίστα. Στο μπροστινό μέρος, παρατηρούμε την έλλειψη της χαρακτηριστικής πινακίδας, κι έτσι, αυξάνεται το μέγεθος των εισαγωγών για τις αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα. Επίσης, μεγαλύτερα είναι και τα βεντιλατέρ του ψυγείου. Η προεξοχή του μπροστινού splitter έχει μειωθεί έως και 90 χιλιοστά, κάτι που δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερες μάχες σώμα με σώμα.

Περνώντας στο πίσω μέρος, ο διαχύτης βρίσκεται 30 χιλιοστά χαμηλότερα εν συγκρίσει με αυτόν του 2018 και το σημείο εφαρμογής του το εντοπίζουμε, πλέον, 870 χιλιοστά πιο πίσω. Μια από τις μεγάλες και εμφανείς αλλαγές είναι αυτή στην αεροτομή και στο DRS. Όπως εύκολα θα παρατήρησες, η αεροτομή είναι αρκετά μεγαλύτερη από την περσινή, της τάξεως των 520 χιλιοστών επιπλέον. Στο κομμάτι του DRS, που πληροφορίες ήθελαν να καταργείται το 2019, τελικά θα παραμείνει για άλλη μια χρονιά, αλλά όλα τα αγωνιστικά θα έχουν μόνο ένα κινητό μέρος του, στα πρότυπα του Super GT. Νέο είναι και το πίσω τζάμι.

Αντί των δύο τελικών της εξάτμισης, εκατέρωθεν του αυτοκινήτου, η έκδοση για το 2019 θα φέρει ένα τελικό μόνο, το οποίο θα βγαίνει στο κέντρο της δεξιάς πλευράς  της M4 DTM και στο σύνολό του, το σύστημα της εξάτμισης θα είναι αρκετά κοντύτερο. Το νέο “τείχος προστασίας” στο εσωτερικό, το οποίο προστατεύει το κόπκιτ, κάνει το αυτοκίνητο ακόμη ασφαλέστερο. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει εσωτερικός καθρέπτης από φέτος. Αντ ‘αυτού, η BMW M4 DTM είναι εξοπλισμένη με κάμερα οπίσθιας προβολής και οθόνη.

Τέλος, το DTM εισάγει στο πρωτάθλημα του 2019 για πρώτη φορά τη λειτουργία push-to-pass. Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι οδηγοί μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους έως 30 PS επιπλέον ισχύ από τον κινητήρα. Αυτό είναι εφικτό χρησιμοποιώντας ένα πρόσθετο τυποποιημένο τμήμα, τον περιοριστή ροής καυσίμου. Η αύξηση της ισχύος επιτυγχάνεται επιτρέποντας προσωρινά την εισαγωγή περισσότερου καυσίμου στους τέσσερις κυλίνδρους του κινητήρα.