Σύμφωνα με δημοσίευμα του Japanese Nostalgic Car που επικαλείται ιαπωνικές πηγές, η Toyota και η Subaru δεν θα αναπτύξουν τις επόμενες γενιές των GT86 και BRZ.
Αυτός είναι και ο λόγος που η νέα Supra προσφέρεται στην Ιαπωνία και με 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 197 ίππων, αντικαθιστώντας έτσι το GT86.
Παλαιότερες αναφορές ήθελαν την Toyota και την Subaru να αναπτύσσουν από κοινού έναν νέο 2,4-λίτρων κινητήρα για την επόμενη γενιά των GT86 και BRZ, ενώ τον περασμένο Οκτώβριο, ο πρόεδρος και CEO της Toyota Ευρώπης, Johan van Zyl είχε δηλώσει πως η επόμενη γενιά του GT86 θα πρέπει να αναπτυχθεί ξανά με την Subaru.