Η κινέζικη Techrules ανακοίνωσε πως μέσα στο έτος θα ξεκινήσει την μαζική παραγωγή του TREV (Turbine-Recharging Electric Vehicle), της τεχνολογίας που πρωτοπαρουσιάστηκε στο supercar Ren την έκθεση της Γενεύης το 2017.

To Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV) είναι επί της ουσίας ένα range-extender σύστημα που χρησιμοποιεί μία ή δύο μικρό-τουρμπίνες (διαθέσιμες σε τρεις εκδόσεις: 15kW, 30kW και 80 kW) για να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζουν τις μπαταρίες λιθίου-οξειδίου του μαγγανίου. Οι μπαταρίες που προσφέρονται με χωρητικότητα 14 kWh, 25 kWh και 32 kWh, δίνουν ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς και σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία αυτή απαιτεί λιγότερες μπαταρίες σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, έτσι εξοικονομείται βάρος και χώρος.

Η γεννήτρια της τουρμπίνας έχει τη δυνατότητα να φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες του αυτοκινήτου μέσα σε 40 λεπτά. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι και ο ρυθμός περιστροφής της κάθε μικρό-τουρμπίνας καθώς γυρνάει με 96.000 σ.α.λ. και παράγει ισχύ 36 KW. Τα 30 kW από τα 36 kW τα δίνει στη γεννήτρια για να τροφοδοτεί τις μπαταρίες, ενώ τα άλλα 6 kW είναι διαθέσιμα για τις ενεργειακές ανάγκες του βοηθητικού εξοπλισμού του οχήματος.

Ο στρόβιλος του συστήματος TREV έχει την ικανότητα να δουλεύει με φυσικό αέριο, βιοαέριο, ντίζελ, βενζίνη και κηροζίνη, και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, με 80 λίτρα κηροζίνης μπορεί να καλύψει απόσταση μεγαλύτερη των 2.000 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη.

Η Techrules δηλώνει πως βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις έτσι ώστε να ξεκινήσει την παραγωγή και του Ren, το οποίο θα αποδίδει έως 1.305 άλογα.