Στην έκθεση της Γενεύης η κινέζικη Techrules παρουσιάζει το Ren, το πρώτο supercar παραγωγής της που αν πραγματικά ισχύουν τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και οι επιδόσεις του, τότε είναι ένα εντυπωσιακό όχημα.

Το υβριδικό supercar χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία, τη Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV). Το TREV είναι επί της ουσίας ένα range-extender σύστημα που χρησιμοποιεί μία ή δύο μικρό-τουρμπίνες (ανάλογα με την επιθυμία του ιδιοκτήτη, 30kW και 80 kW) για να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζουν τις μπαταρίες λιθίου-οξειδίου του μαγγανίου. Οι μπαταρίες που προσφέρονται με χωρητικότητα 14 kWh, 25 kWh και 32 kWh, δίνουν ενέργεια στους δύο, τέσσερις ή έξι ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς (ξανά ανάλογα με το πορτοφόλι του ιδιοκτήτη) και σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία αυτή απαιτεί λιγότερες μπαταρίες σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, έτσι εξοικονομείται βάρος και χώρος.

Η γεννήτρια της τουρμπίνας έχει τη δυνατότητα να φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες του αυτοκινήτου μέσα σε 40 λεπτά. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι και ο ρυθμός περιστροφής της κάθε μικρό-τουρμπίνας καθώς γυρνάει με 96.000 σ.α.λ. και παράγει ισχύ 36 KW. Τα 30 kW από τα 36 kW τα δίνει στη γεννήτρια για να τροφοδοτεί τις μπαταρίες, ενώ τα άλλα 6 kW είναι διαθέσιμα για τις ενεργειακές ανάγκες του βοηθητικού εξοπλισμού του οχήματος. Ο στρόβιλος του συστήματος TREV έχει την ικανότητα να δουλεύει με φυσικό αέριο, βιοαέριο, ντίζελ, βενζίνη και κηροζίνη, και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, με 80 λίτρα κηροζίνης μπορεί να καλύψει απόσταση μεγαλύτερη των 2.000 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη. Οι έξι ηλεκτροκινητήρες (2 μπροστά και 4 πίσω) αποδίδουν 1.305 άλογα με 2.340 Nm ροπής και έχουν αυτονομία 1.170 χλμ στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών NEDC. Επίσης μπορεί να κινηθεί και 200 χλμ χωρίς να καταναλώσει καύσιμο, μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες του.

Η έκδοση με τους 4 ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 870 άλογα με 1.560 Nm ροπής και αυτή με τους δύο 435 άλογα και 780 Nm ροπής. Οι μπαταρίες φορτίζουν στο 80% τους μέσα σε 15 λεπτά, μέσω ταχυφορτιστή και έχουν διάρκεια ζωής 100.000 κύκλους φόρτισης.

Το κινέζικο supercar αποτελεί την έκδοση παραγωγής του GT96 που είδαμε στην ίδια έκθεση έναν χρόνο νωρίτερα, με την εταιρία να έχει προλάβει τον Giorgetto Giugiaro και τον γιο του για τον σχεδιασμό του. Μπορεί να μεταφέρει έως και τρία άτομα, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο, με τους επιβάτες να καλύπτονται από αφαιρούμενες “καλύπτρες” παρόμοιου σχεδιασμού με αυτές των μαχητικών αεροσκαφών. Ακόμα, διαθέτει LED φωτιστικά σώματα με προβολείς λέιζερ, κάμερες οπισθοπορείας με το σασί του να είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα.

Ζυγίζει 1.380 1.630 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα. Στο εσωτερικό συναντάμε έναν αναδιπλούμενο πίνακα οργάνων, ενώ δεν υπάρχουν πλαϊνοί καθρέπτες, μιας έχουν δώσει την θέση τους σε κάμερες.

Η εταιρία ξεκινά από σήμερα να δέχεται παραγγελίες, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται το 2018. Η παραγωγή του θα γίνεται στο “χέρι” στην Ιταλία με την εταιρία να σχεδιάζει να κατασκευάσει 96 μονάδες, 10 κάθε χρόνο. Στο μέλλον η εταιρία υπόσχεται να προσφέρει και πιο προσιτά μοντέλα, ανάμεσά τους και ένα crossover και ένα αυτοκίνητο πόλης.

  • DarkV12Tdi

    Ενδιαφέρον το κινέζικο με την τεχνολογία αυτή.

  • αμα δινουν εγγυηση 10ετιας…..θα το σκεφτομουν !!!! αλλιως οχι!!!! :-P

    • Mika

      Eγω φοβαμαι αυτες τις πορτες, μη σου ερθουν στο κεφαλι!!! Ειναι και κινεζικες, δεν παιζεις μ αυτα!
      :p