Οι BMW Σειρά 3 και Z4 ήρθαν Ελλάδα [Τιμές]

Σχετικά άρθρα

Τέσσερις μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια της έβδομης γενιάς της Σειράς 3, η BMW Ελλάς ανακοινώνει ότι το μεσαίο sedan της είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρας μας. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε χθες μια παρουσίαση, όπου μαζί με την 3άρα ξεκινάει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά και η νέα Z4.

Το αυτοκίνητο

Ξεκινώντας με την Σειρά 3 (κωδική ονομασία G20), σχεδιαστικά είναι πιο επιθετική από την προηγούμενη γενιά, έχοντας τα LED φωτιστικά σώματα στον βασικό εξοπλισμό, ενώ συνολικά υιοθετεί μια πιο σπορ σχεδίαση με έντονες ακμές. Έχει εντυπωσιακά μικρό αεροδυναμικό συντελεστή, μόλις 0,23 Cd και έτσι γίνεται ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα παραγωγής που κατασκευάστηκαν ποτέ και είναι κατά τι λιγότερο αεροδυναμική σε σχέση με τη νέα A-Class Sedan που έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,22 Cd, ενώ το Volkswagen XL1 έχει 0,19 Cd.

Η νέα Σειρά 3 έχει μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις, και σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά έχει 85 χλστ. μεγαλύτερο μήκος, φτάνοντας τα 4.709 χλστ., ενώ το πλάτος αυξήθηκε κατά 16 χλστ. (1.827 χλστ.), το ύψος κατά 1 χλστ. ( 1.442 χλστ.) και το μεταξόνιο κατά 241 χλστ., φτάνοντας τα 2.851 χλστ. Παρά την αύξηση του όγκου της και της χρήσης τεχνολογιών ημιαυτόνομης οδήγησης, η 7η γενιά της 3άρας είναι ελαφρύτερη κατά 55 κιλά, καθώς υπάρχει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και CFRP (carbon fiber reinforced plastic).

Η νέα πλατφόρμα εκτός του ότι ρίχνει το βάρος, διατηρεί τα γνωστά δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Η CLAR πλατφόρμα υποστηρίζει τη χρήση ανθρακονημάτων στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, με τους Βαυαρούς να δηλώνουν πως η νέα 3αρα πάει κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά τα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Το αυτοκίνητο έχει ιδανική κατανομή βάρους (50:50), με την πλατφόρμα CLAR να συμβάλει στη σημαντική βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας. Η ανάρτηση του μοντέλου είναι νέα, με τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης να είναι σχεδιασμένα ώστε να βελτιστοποιούν την άνεση και τη δυναμική απόδοση. Σε αυτό συμβάλουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια κατά 3 εκατοστά και οι νέοι άξονες. Το κέντρο βάρους της νέας Σειράς 3 έχει μειωθεί κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με τη τωρινή γενιά, με την δομή του αμαξώματος να προσφέρει αυξημένη ακαμψία.

Εσωτερικό

Περνώντας στην καμπίνα, αυτό είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, παραμένοντας απόλυτα ποιοτικό. Εδώ συναντάμε το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, κρυφό LED φωτισμό σε 11 αποχρώσεις, κάμερα οπισθοπορείας, αναδιπλούμενος καθρέπτες, κλιματισμό τριών ζωνών, ενισχυμένα τζάμια που προσφέρουν καλύτερη ηχομόνωση και νέο σπορ δερμάτινο τιμόνι.

Η βασική έκδοση διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,7″ και οθόνη ψυχαγωγίας 8,8″, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ο προαναφερθέν ψηφιακός πίνακας οργάνων, με την οθόνη του infotainment να είναι 10,25 ιντσών.

Κινητήρες

Μηχανικά, η νέα BMW 3-Series προσφέρεται με πέντε κινητήρες. Η έκδοση 320i φορά τον τετρακύλινδρο turbo 2,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 184 ίππων με 300 Nm ροπής. Ακολουθεί η 330i που φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 258 ίππων με 400 Nm ροπής.

Η 318d εξοπλίζεται με τον 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 150 ίππων με 320 Nm ροπής, ενώ η 320d φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής, με τον κινητήρα να προσφέρεται και σε τετρακίνητη xDrive έκδοση.

Τέλος η 330d φορά τον 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα απόδοσης 265 ίππων με 580 Nm ροπής. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τιμές

Έκδοση Τιμή (€)
320i 44.200
330i 49.550
318d 42.400
320d 46.650
320d xDrive 52.720
330d 58.300

Τεχνολογίες

Η 3άρα εξοπλίζεται με τη νέα τεχνολογία φωνητικών εντολών “Hey BMW”, με την γερμανική εταιρία να προσφέρει τη νέα Σειρά 3 με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποστήριξης οδηγών. Για παράδειγμα, το κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να λειτουργήσει με το σύστημα πλοήγησης και το ενεργό cruise control, προκειμένου να κάνει εξυπνότερες αλλαγές ταχύτητας, όπως για παράδειγμα να χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία κίνησης και μποτιλιαρίσματος προκειμένου να φρενάρει το αυτοκίνητο με κατεβάσματα των σχέσεων των ταχυτήτων και όχι με την χρήση των φρένων. Επίσης τα ημιαυτόνομα συστήματα οδήγησης του επιτρέπουν να κινηθεί σχεδόν αυτόνομα σε συνθήκες κίνησης σε ταχύτητες μέχρι 60 χλμ/ώρα.

Το πακέτο Active Guard Plus βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό και αποτελείται από τα κάτωθι συστήματα: speed limit information, lane departure warning, Collision και Pedestrian warning με City Braking και Cruise Control με braking function.

Το πακέτο Driving Assistant Professional διαθέτει επιπλέον Active Cruise Control με Stop & Go, Steering και Lane Control Assistant, Lane Keeping Assistant με active side collision protection, Priority Warning και Wrong-way warning όπως και Cross-Traffic Alert.

Ακόμα, η νέα Σειρά 3 εφοδιάζεται με ενεργή ανάρτηση που ρυθμίζεται αυτόματα και προοδευτικά συνεχώς, με την M Sport ανάρτηση να προσφέρεται σε συνδυασμό με το Variable Sports Steering για να ανταποκρίνεται με περισσότερη ακρίβεια στις παραμικρές κινήσεις του συστήματος διεύθυνσης. Η M Sport ανάρτηση μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά, με τα μοντέλα που την φορούν να εξοπλίζονται με ζάντες διαστάσεων 18″. Διαθέσιμο και ένα M Sport διαφορικό με ενεργό κλείδωμα που κατανέμει την ροπή επιλεκτικά ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς.

Φωτογραφίες

Z4

Από την άλλη, το γερμανικό roadster παρουσιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι και έρχεται στη χώρα μας με την έναρξη της άνοιξης. Με αυτό, η BMW επαναπροσδιορίζει τη φιλοσοφία των roadster, καθώς διαθέτει δυναμικές αναλογίες, συναισθηματική σχεδίαση και συναρπαστικό σπορ στυλ, το ανοιχτό διθέσιο φέρνει την κλασική φιλοσοφία roadster στον κόσμο του σήμερα και του αύριο.

Η νέα Z4 έχει εσωτερική κωδική ονομασία G29 και κατασκευάζεται μαζί με την νέα Toyota Supra στο ίδιο εργοστάσιο της Magna Steyr στην Αυστρία. Σχεδιαστικά, το εμπρός μέρος κυριαρχείται από τα κάθετα διατεταγμένα φωτιστικά σώματα, τη μάσκα “νεφρών” της BMW με σχέδιο πλέγματος και το καπό να εκτείνεται πάνω από τους τροχούς. Ακόμα, υπάρχουν μεγάλα air breathers στους θόλους των εμπρός τροχών και η χαρακτηριστική πίσω αεροτομή, ενσωματωμένη στο πορτμπαγκάζ. Όλα αυτά συμβάλλουν στη μοναδική εμφάνιση της Z4.

Έχει μήκος 4.324 χλστ., πλάτος 1.864 χλστ., ύψος 1.304 χλστ. και μεταξόνιο 2.470 χλστ.. Ζυγίζει 1.609 κιλά, με τα M Sport μοντέλα να διαθέτουν ενεργή ανάρτηση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 18″ και 19″ και στο εσωτερικό συναντάμε 12,3″ ψηφιακό πίνακα οργάνων και 10,25″ οθόνη στο κέντρο της κονσόλας.

Η οροφή του μοντέλου ανοιγοκλείνει σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα, ακόμη και όταν η Z4 κινείται με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Μία ματιά στις αναλογίες της νέας BMW Z4 δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις δυναμικές επιδόσεις της. Η κεντρική θέση οδήγησης, το χαμηλό κέντρο βάρους, η ιδανική κατανομή φορτίου ανά άξονα 50:50, τα φαρδιά μετατρόχια και ένα συμπαγές μεταξόνιο αποτελούν μία ισχυρή βάση για ευέλικτη συμπεριφορά και υψηλές δόσεις οδηγικής απόλαυσης.

Η σχεδίαση εσωτερικού τονίζει επίσης τον αυθεντικό, σπορ χαρακτήρα της νέας BMW Z4. Το οδηγοκεντρικό cockpit αναδεικνύεται από δυναμικές γραμμές με εμπρόσθιο προσανατολισμό. Επίσης, η σαφής διάταξη όλων των χειριστηρίων επιτείνει την οδηγική εμπειρία στο εσωτερικό της νέας BMW Z4. Υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μνήμης, προαιρετικός φωτισμός περιβάλλοντος και ηχοσύστημα Harman Kardon Surround Sound System.

Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά της Z4 και πλέον φτάνει τα 281 λίτρα. Τα M Sport μοντέλα προσφέρονται και στο Frozen Gray χρώμα, έχοντας δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις. Προσαρμοζόμενοι προβολείς LED με λειτουργία matrix για τη μεγάλη σκάλα φώτων, BMW Head-Up Display για πρώτη φορά σε roadster και το BMW Live Cockpit Professional με τη τελευταία τεχνολογία δικτύωσης υποστηρίζουν την προηγμένη εκδοχή της παραδοσιακής φιλοσοφίας ενός διθέσιου, ανοιχτού, σπορ μοντέλου που ενσαρκώνει η νέα BMW Z4.

Κινητήρες

Αρχικά θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η Z4 sDrive20i φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower κινητήρα βενζίνης απόδοσης 197 ίππων με 320 Nm ροπής, με τον ίδιο κινητήρα στην έκδοση Z4 sDrive30i να παράγει 258 άλογα με 400 Nm ροπής. Κορυφαία έκδοση η Z4 M40i που φορά έναν εξακύλινδρο 3,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 340 άλογα με 500 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Z4 sDrive20i κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Η Z4 sDrive30i κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Τέλος η Z4 M40i κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.

Τιμές

Έκδοση Τιμή (€)
Z4 sDrive20i 56.300
Z4 sDrive30i 66.350
Z4 M40i 91.550

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Μεγαλύτερη και πιο αεροδυναμική η νέα BMW X3

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από καμουφλαρισμένες φωτογραφίες της νέας, τέταρτης γενιάς, της X3, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2024. Η...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...