Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Louis Camilleri, έκανε γνωστό χθες από το περίπτερο της ιταλικής εταιρίας στην έκθεση της Γενεύης ότι τα μονοθέσια της Scuderia δε θα φέρουν τα αυτοκόλλητα Mission Winnow στον πρώτο αγώνα της Formula 1, που ξεκινάει σε 8 ημέρες στην Αυστραλία.

Ο λόγος που έγινε αυτό, είναι ότι πίσω από το Mission Winnow βρίσκεται η καπνοβιομηχανία Philip Morris, με τις αρχές της Αυστραλίας να μην πείθονται ότι δεν γίνεται έμμεσος τρόπος διαφήμισης προϊόντων της, με τον Camilleri να δηλώνει:

Υπήρχαν προβλήματα με το Υπουργείο Υγείας [στην Αυστραλία] και δεν υπήρχε χρόνος για την Philip Morris να βρει λύση. Το [Mission] Winnow δεν είναι μάρκα, δεν έχει καμιά σχέση με τον καπνό, επειδή αφορά τη μετάβαση από τον καπνό στα ηλεκτρονικά [προϊόντα].

Εκτός αυτού, σύμφωνα με την επίσημη λίστα των συμμετοχών που ανακοίνωσε η FIA, η Ferrari αφαίρεσε και το “Mission Winnow” από το όνομα της ομάδας. Παρόλα αυτά, τα αυτοκόλλητα αυτά είναι πιθανό να επιστρέψουν στην SF90 για το Grand Prix του Μπαχρέιν.

Τέλος, η Ferrari έκανε γνωστό ότι στην θέση των αυτοκόλλητων Mission Winnow θα αντικατασταθούν με κάποια άλλα, τα οποία θα είναι έκπληξη.

Διάβασε ακόμα

Η Ferrari παρουσιάζει τα νέα γραφικά του μονοθεσίου της με χορηγό την Philip Morris