Τον περασμένο Δεκέμβριο είδαμε να κυκλοφορεί το νέο Volkswagen Golf (πιθανώς το GTI) σε έναν αυτοκινητόδρομο της Νοτίου Αφρικής και σήμερα, βλέπουμε δύο φωτογραφίες ενός μαύρου νέου Golf, αυτή τη φορά σε βασική έκδοση.

Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το δεύτερο μισό του 2019 και όπως βλέπεις, η σχεδίαση του μοντέλου είναι εξελικτική, με το νέο Golf να προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάπορτο, μιας και καταργούνται οι τρίθυρες και οι wagon εκδόσεις του.

Το νέο Golf θα ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από τη τωρινή γενιά και το εσωτερικό του θα γίνει πιο premium, με λιγότερα φυσικά κουμπιά και μεγάλες ψηφιακές οθόνες αφής, ενώ όπως αναφέρει η VW, ακόμη και ο διακόπτης των προβολέων θα ενεργοποιείται μέσω οθόνης αφής.

Στο εσωτερικό θα συναντάμε επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που θα υποστηρίζει gestures, με τον βασικό εξοπλισμό να γίνεται πλουσιότερος.

Το νέο Golf θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα, θα έχει πιο πρακτικό, ευρύχωρο και πολυτελέστερο εσωτερικό, ενώ ταυτόχρονα θα διαθέτει πιο δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες από την υπάρχουσα γενιά.

Από πλευράς διαστάσεων, το γερμανικό best-seller αναμένεται να είναι ελάχιστα πιο φαρδύ, με το βάρος του να μειώνεται κατά 35 έως 70 κιλά αναλόγως της έκδοσης. Η VW θα χρησιμοποιήσει αρκετά μέρη από τη τωρινή γενιά του, ώστε να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, στη προσπάθεια της να καλύψει τα έξοδα που δημιούργησε το σκάνδαλο εκπομπών των ρύπων. Από πλευράς τεχνολογίας θα διαθέτει πλήρως αυτόνομο σύστημα παρκαρίσματος και ένα έξυπνο ψηφιακό κλειδί που θα μπορεί να μαθαίνει τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του οδηγού.

Θα εξοπλίζεται με σύγχρονους TSI και TDI κινητήρες της οικογένειας EA 211 Evo, ενώ θα υπάρχει και ένα υβριδικό σύνολο στο Golf GTE Plun-in hybrid που θα έχει 4,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση, κατά τη διάρκεια των πραγματικών συνθηκών.

Το σύστημα θα συνδυάζει τον 1.5 TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και μια BISG (Belt Integrated Starter Generator) γεννήτρια/μίζα 8 ίππων, που κινείται με ιμάντα, μέσω μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου 48 Volt. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο επτατάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων, με το ήπιο υβριδικό σύστημα να συμβάλει στην επιτάχυνση, να λειτουργεί ως εκκινητής του συστήματος start/stop, ενώ μπορεί να αποθηκεύσει στην 48V μπαταρία την ηλεκτρική ενέργεια ανακτάται κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα θα χρησιμοποιεί την ανακτημένη ενέργεια που θα αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα, με το ηλεκτρικό turbo να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag.

Τα Golf GTI και Golf R θα δυναμώσουν. Το Golf R θα παράγει 350 άλογα, με τις αναφορές να θέλουν το Golf GTI να γίνεται υβριδικό, χρησιμοποιώντας το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και μια νέα ξεχωριστή μίζα, προκειμένου να έχει μειωμένη κατανάλωση αλλά και περισσότερη δύναμη. Ο 2.0 TSI κινητήρας θα δεχτεί σημαντικές αλλαγές προκειμένου να φιλοξενεί μάλιστα έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα που θα αντικαταστήσει το turbo της τωρινής γενιάς, με τη σημαντική αυτή αλλαγή να χαρίζει στο μοντέλο καλύτερη απόκριση στης χαμηλές στροφές, με την ροπή να είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών.

Ο κινητήρας απόδοσης 300 ίππων θα συνδυάζεται στον βασικό εξοπλισμό με ένα 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρχει επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλιστα φήμες θέλουν την VW να τοποθετεί έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα προκειμένου αυτός να δίνει επιπλέον άλογα όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα performance. Επίσης υπάρχουν φήμες πως η VW εξετάζει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό GTI.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg από τον Ιούνιο του 2019, το οποίο θα αναβαθμιστεί με επενδύσεις 3 δισ. ευρώ προκειμένου να μπορεί να το κατασκευάσει.