Η Volvo μέσα στο έτος θα παρουσιάσει το ηλεκτρικό XC40, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Η σουηδική εταιρία θέλει μέχρι το 2025, το 50% των πωλήσεών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, με το XC40 EV να έχει αυτονομία 500 χλμ στον κύκλο δοκιμών NEDC, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 300 χλμ σε πραγματικές συνθήκες.

Η επιδίωξή της σουηδικής εταιρείας είναι, έως το 2025, τα ηλεκτρικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών της πωλήσεων. H Volvo έχει ήδη ανακοινώσει από πέρυσι ότι όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει από το 2019, θα είναι διαθέσιμα και σε υβριδικές, plug-in υβριδικές ή πλήρως ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Η εταιρία θέλει ενιαίο, παγκόσμιο standard στους φορτιστές. Μάλιστα πιστεύει πως η μείωση του κόστους των μπαταριών θα επιτρέψει τα ηλεκτρικά μοντέλα να έχουν παρόμοια τιμή με τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου, κάνοντας τα ελκυστικά στους καταναλωτές. Επί του παρόντος, το 14% των πωλήσεων του XC90 σε παγκόσμιο επίπεδο είναι plug-in, με την εταιρία να αναμένει πως περίπου το 15% των πελατών του νέου XC60 θα το προτιμήσει με τον υβριδικό κινητήρα.

Η Volvo, σε αντίθεση την Tesla και τις VW Group, BMW Group, Daimler και Ford, δεν είναι διατεθειμένη αυτή τη χρονική περίοδο να κατασκευάσει το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών, κάτι που σίγουρα θα λειτουργήσει αρνητικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Σήμερα η Volvo προσφέρει το plug-in υβριδικό XC40 T5 Twin Engine που συνδυάζει τον 1.500αρη κινητήρα βενζίνης 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 9,7 kWh. Συνολικά αποδίδει 262 άλογα με 425 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 205 χλμ/ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 54 χλμ.