Η λέξη quattro δεν έχει συνδεθεί τυχαία με την τετρακίνηση της Audi. Τη δεκαετία του 1980 η Audi εισήγαγε την τετρακίνηση στον κόσμο των ράλλυ, με το Audi quattro το οποίο έγινε σήμα κατατεθέν καθώς και η αρχή όλης της μεταγενέστερης παράδοσης της εταιρίας στην τετρακίνηση. Βέβαια, η ιστορία ξεκίνησε νωρίτερα, όταν η ομάδα μηχανικών του Dr. Ferdinand Piech προσπαθούσε να φτιάξει ένα σύστημα τετρακίνησης για σπορ αυτοκίνητα.
Διάβασε επίσης
6 ορόσημα του Ferdinand Piech κατά τη θητεία του στο VW Group
Tο συγκεκριμένο quattro φοράει τον πεντακύλινδρο turbo κινητήρα των 2,1 λίτρων που παρήγαγε 200 άλογα στην road-legal έκδοση του και 285 Nm ροπής, χαρίζοντας του εντυπωσιακές επιδόσεις για την εποχή του: 7,1 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα και τελική στα 220 χλμ/ώρα.
Δίπλα του στους δρόμους των Άλπεων βρέθηκε ένα Audi R8 V10 Performance βαμμένο στο Ascari Blue χρώμα και που φορά ζάντες 20″ της ABT. Το γερμανικό supercar διαθέτει carbon splitter, πλαϊνές ποδιές, αεραγωγούς, διαχύτη και αεροτομή. Επίσης υπάρχουν νέες απολήξεις εξατμίσεων, νέες εξατμίσεις της Akrapovic, νέες αναρτήσεις και μεγαλύτερα φρένα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,82 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 9,66 δευτερόλεπτα.