Το 1995 η Honda στην έκθεση του Τόκιο είχε παρουσιάσει το SSM Concept, το πρωτότυπο του S2000, σχεδιασμένο από το Wako κέντρο σχεδιασμού της εταιρίας στο Τόκιο.

Το όνομα SSM προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Sports Study Model και κίνηση παίρνει από έναν ατμοσφαιρικό 2,0-λιτρο πεντακύλινδρο VTEC σε σειρά κινητήρα που συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Η τελική ταχύτητα του πρωτότυπο ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα, με την κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες να είναι 50:50.

Η ανάρτηση του ξεχασμένου αυτού πρωτότυπου, προέρχεται από το NSX, με το πλαίσιο να είναι ένα χαλύβδινο monocoque, με τα καθίσματα να έχουν ξεχωριστά rollover προστατευτικά, ενώ ανάμεσα στα καθίσματα υπάρχει μια ράβδος που τοποθετήθηκε για να ενισχύσει την ακαμψία του σώματος.

Το πρωτότυπο διαθέτει ξεχωριστά “διαμερίσματα” για τον οδηγό και τον συνοδηγό και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το SSM ήταν η αιτία που το S200 ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής που διέθετε κουμπί εκκίνησης του κινητήρα αντί για κλειδί.