Η Dyson έχει καταθέσει τα συγκεκριμένα σκίτσα προκειμένου να κατοχυρώσει τον σχεδιασμό του πρώτου ηλεκτρικού της μοντέλου, το οποίο θα κατασκευάζεται στη Σιγκαπούρη από το 2021.

Σύμφωνα με την εταιρία, τα μοντέλα της θα χρησιμοποιούν τεχνολογία που θα βασίζεται στις διάσημες σκούπες της εταιρίας, ενώ θα προσφέρουν έως και 160 χιλιόμετρα μεγαλύτερης αυτονομίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η Dyson θέλει να χρησιμοποιεί τη δική της τεχνολογία μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων, έχοντας δεσμευτεί να ξοδέψει 2 δισ. στερλίνες στην τεχνολογία solid-state μπαταρίας και στον σχεδιασμό των οχημάτων, ενώ παράλληλα πρόσθεσε πως δεν έχει αποφασίσει ακόμα πού θα κατασκευάζει τα οχήματα, αν και έχει αποκλείσει τη συνεργασία με τις ήδη υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Να σημειωθεί πως η Dyson έχει εξαγοράσει την Sakti3, μια εταιρία που ειδικεύεται στην τεχνολογία των solid-state μπαταριών, ενώ θέλει να επενδύσει 1 δισ. δολάρια στη κατασκευή του δικού της εργοστασίου παραγωγής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Dyson έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή ενός «ριζοσπαστικό και διαφορετικό» ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με μια ομάδα 400 μηχανικών να εργάζεται εδώ και 3,5 χρόνια στο project. Ο Sir James Dyson, ο δισεκατομμυριούχος Βρετανός εφευρέτης της ηλεκτρικής σκούπας χωρίς σακούλα, συμπλήρωσε πως σχεδιάζει να προσλάβει επιπλέον 3.000 μηχανικούς και επιστήμονες μέχρι το 2020 και να συνεργαστούν με περισσότερα από 40 πανεπιστήμια παγκοσμίως.

Ο Βρετανός συμπλήρωσε πως δεν σχεδιάζει να επενδύσει σημαντικά ποσά σε δίκτυο ταχυφορτιστών, αφού θα βασιστεί στις εγκαταστάσεις που ήδη υπάρχουν ή ετοιμάζονται. Η πλατφόρμα του μοντέλου θα είναι νέα και θα αναπτυχθεί από την ίδια την Dyson, ενώ και το λογισμικό της αυτόνομης τεχνολογίας θα αναπτυχθεί από την ίδια την εταιρία.